Opinia użytkownika: RENATA_219
Dotycząca firmy: Sygma Bank
Treść opinii: tak naprawdę, dotyczy ogólnej obsługi klienta. Przez bardzo długo byłam klientem sygma bank narzucali mi swoje produkty i korzystałam z karty kredytowej, w dniu zamknięcia karty miałam na niej 2400 punktów, osoba mine obsługująca przecieła kartę i powiedziała żebym zadzwoniła na info, a przeksięgują mi punkty na nową kartę(nie kredytową),oczywiście ja zadzwoniłam już tego nie zrobili bo nie mili jakiegoś numerka czy czegoś, nikt nawet nie podjął chęci żeby to wyjaśnić. Druga sprawa zamykając kartę zaznaczyłam że mam do spłacenia na niej około trzysta zł. co uczynię ale nie wtym miesiącu, dostałam odpowiedź że karta zostanie zamknięta w momencie mojej spłaty po czym dostaję pismo że wpłatę należy uiścic do określonej daty, czyli w połowie miesiąca. Personel beznadziejny, każdy mówi co innego, mówią to co jest dla nich wygodne, poprostu czuję się oszukana przez kolejny bank.