To była jedna z przyjemniejszych wizyt w lubaczowskich bankach. Zostałam obsłużona bez kolejki, szybko i sprawnie. Pani kasjerka wyglądała schludnie, zadbane było również miejsce obsługi klientów. Miałam dość nietypową sprawę i w czasie wywiadu dowiedziałam się wszelkich niezbędnych informacji oraz kroków, jakie powinnam podjąć. Warto zaznaczyć, że bank jest świeżo po remoncie, a efekt jest zaskakująco pozytywny. Za trzy tygodnie muszę zgłosić się tam ponownie i liczę na równie miłą obsługę.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
W sklepie panuj...
W sklepie panuj porządek, towar jest starannie poukładany na półkach. Panie pracujące w dziale mięsnym były wyjątkowo miłe. Pieczywo było świeże, a obok znajdowały się reklamówki i rękawiczki przeznaczone do jego zapakowania. Personel sklepu ubrany jest schludnie w jednakowe fartuszki. Pani przy kasie z własnej inicjatywy wymieniła ziemniaki, gdyż uznała że w worku znajdują się zbyt stare. Przyniosła nowe. Jedyne co mi się nie podobało, to kolejka przy kasie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.