Opinie użytkownika (2)

WitamPo południu w...
WitamPo południu w piątek około godziny 14-30 udałem sie do sklepu sieci CCC. Moim zamiarem był zakup męskich butów koloru granatowego ewentualnie niebieskiego. Chciałem żeby były to buty półbisnesowe o charakterze raczej casualowym. Żeby pełniły funkcję butów do pracy ponieważ zazwyczaj jestem ubrany w garnitur. Ale także żeby można było używać takich butów podczas spędzania wolnego czasu poza wykonywaniem pracy.Po wejściu do placówki odczekałem około 5 minut aż ktoś z obsługi zajmie sie moją osobą. Przechodziłem między regałami właśnie z takimi butami których szukałem. Dość nieoczekiwanie znajdował się tam pracownik który układał towar. Nawiązał ze mną kontakt wzrokowy ale odzułem że udaje iż mnie nie zauważył. Uzbroiłem sie w cierpliwość a ponieważ nie byłem pewny co do konkretnego modelu z czego jest wykonany musiałem skorzystac z fachowej pomocy.Po chwili oczekiwania mimo że przechodziłem koło tego pracownika z cztery razy sam w końcu podszedłem z pytaniem.Owszem pracownik z chęcią odpowiadał na moje pytania ale uważam że to doradca powinien mi zadawać pytania a nie ja jemu. W końcu to on jest przedstawicielem firmy która chce mi cos sprzedać.Według mnie o analizie potrzeb klienta nie było mowy podczas mojego 20 minutowego pobytu.Mierzyłem buty a pracownik odszukał wybrany towar i zrobił to z uśmiechem na twarzy. Ale nie proponował innego modelu a także nie proponował zakupu dodatkowych akcesoriów jak np: pasta , czyścik , impregnat i inne tym podobne.Pracownik nie wykazał inicjatywy w kierunku dosprzedaży produktów dodatkowych. I nie zadawał pytań chociaż nie do końca byłem zdecydowany na te buty. Nie padały ze strony pracownika pytania otwarte oraz doradca nie podsumował moich odczuć i preferencji na koniec rozmowy. Nie starał się mnie przekonać do zakupu.Z pozytywnych aspektów wizyty wymienię czystość i schludny wystrój wnętrza sklepu. Przyjemny zapach oraz muzykę która nie była zbyt głośna ani natarczywa.Regały były zapełnione obuwiem i innym asortymentem i ladnie poukładane.Przy kasie zakupiony towar został zapakowany w darmowa torbę a paragon został mi wydany w sposób spontaniczny wraz z ulotką reklamową. Co uznaję za duży plus.Natomiast ze strony doradcy na sali sprzedażowej ani od kasjera słów grzecznościowych typu dzień dobry a także do widzenia nie usłyszałem.Podobnie jak słów dziękuję i zapraszam ponownie.Co według mnie jest podstawą dla sprzedawcy ale i kasjera i w ogóle całego personelu.Takich standardów bym oczekiwał. Zwłaszcza w sieci która nie jest bardzo renomowaną marką ale cenowo pozycjonuje się dosyć wysoko.Sam nie byłem i nie jestem przekonany do tego zakupu ale doradca oraz kasjer co istotne i zaliczam to na plus poinformował o możliwości zwrotu towary w ciągu siedmiu dni od dnia zakupu.Sklep jest bardzo duży i w momencie wejścia znajdowało się w nim około 5 do 6 klientów zaś samych doradców było trzech. Wedlug mojej wiedzy obsługa powinna szybciej reagowć na obecność klienta a także spontanicznie sprawdzić dostępność towaru w innym sklepach. Tej reakcji nie zauważyłem.Wiedza pracowników na temat posiadanych towarów mimo wszystko dobra.Nie można odmówić doradcy fachowej i wyczerpującej wiedzy na temat butów.Pozostałym klientom zamierzającym odwiedzić ten punkt polecam ze względu na dobre zatowarowanie a odradzam ze względu na jakośc obsługi , która mnie osobiście w tym dniu co do tego pracownika nie przekonała.Pozdrawiam i dziękuję bardzo.

Przemysław_761

10.04.2016

CCC

Placówka

Gdańsk, Spacerowa

Nie zgadzam się (0)
WitamPo południu w...
WitamPo południu w piątek około godziny 14-30 udałem sie do sklepu sieci CCC. Moim zamiarem był zakup męskich butów koloru granatowego ewentualnie niebieskiego. Chciałem żeby były to buty półbisnesowe o charakterze raczej casualowym. Żeby pełniły funkcję butów do pracy ponieważ zazwyczaj jestem ubrany w garnitur. Ale także żeby można było używać takich butów podczas spędzania wolnego czasu poza wykonywaniem pracy.Po wejściu do placówki odczekałem około 5 minut aż ktoś z obsługi zajmie sie moją osobą. Przechodziłem między regałami właśnie z takimi butami których szukałem. Dość nieoczekiwanie znajdował się tam pracownik który układał towar. Nawiązał ze mną kontakt wzrokowy ale odzułem że udaje iż mnie nie zauważył. Uzbroiłem sie w cierpliwość a ponieważ nie byłem pewny co do konkretnego modelu z czego jest wykonany musiałem skorzystac z fachowej pomocy.Po chwili oczekiwania mimo że przechodziłem koło tego pracownika z cztery razy sam w końcu podszedłem z pytaniem.Owszem pracownik z chęcią odpowiadał na moje pytania ale uważam że to doradca powinien mi zadawać pytania a nie ja jemu. W końcu to on jest przedstawicielem firmy która chce mi cos sprzedać.Według mnie o analizie potrzeb klienta nie było mowy podczas mojego 20 minutowego pobytu.Mierzyłem buty a pracownik odszukał wybrany towar i zrobił to z uśmiechem na twarzy. Ale nie proponował innego modelu a także nie proponował zakupu dodatkowych akcesoriów jak np: pasta , czyścik , impregnat i inne tym podobne.Pracownik nie wykazał inicjatywy w kierunku dosprzedaży produktów dodatkowych. I nie zadawał pytań chociaż nie do końca byłem zdecydowany na te buty. Nie padały ze strony pracownika pytania otwarte oraz doradca nie podsumował moich odczuć i preferencji na koniec rozmowy. Nie starał się mnie przekonać do zakupu.Z pozytywnych aspektów wizyty wymienię czystość i schludny wystrój wnętrza sklepu. Przyjemny zapach oraz muzykę która nie była zbyt głośna ani natarczywa.Regały były zapełnione obuwiem i innym asortymentem i ladnie poukładane.Przy kasie zakupiony towar został zapakowany w darmowa torbę a paragon został mi wydany w sposób spontaniczny wraz z ulotką reklamową. Co uznaję za duży plus.Natomiast ze strony doradcy na sali sprzedażowej ani od kasjera słów grzecznościowych typu dzień dobry a także do widzenia nie usłyszałem.Podobnie jak słów dziękuję i zapraszam ponownie.Co według mnie jest podstawą dla sprzedawcy ale i kasjera i w ogóle całego personelu.Takich standardów bym oczekiwał. Zwłaszcza w sieci która nie jest bardzo renomowaną marką ale cenowo pozycjonuje się dosyć wysoko.Sam nie byłem i nie jestem przekonany do tego zakupu ale doradca oraz kasjer co istotne i zaliczam to na plus poinformował o możliwości zwrotu towary w ciągu siedmiu dni od dnia zakupu.Sklep jest bardzo duży i w momencie wejścia znajdowało się w nim około 5 do 6 klientów zaś samych doradców było trzech. Wedlug mojej wiedzy obsługa powinna szybciej reagowć na obecność klienta a także spontanicznie sprawdzić dostępność towaru w innym sklepach. Tej reakcji nie zauważyłem.Wiedza pracowników na temat posiadanych towarów mimo wszystko dobra.Nie można odmówić doradcy fachowej i wyczerpującej wiedzy na temat butów.Pozostałym klientom zamierzającym odwiedzić ten punkt polecam ze względu na dobre zatowarowanie a odradzam ze względu na jakośc obsługi , która mnie osobiście w tym dniu co do tego pracownika nie przekonała.Pozdrawiam i dziękuję bardzo.

Przemysław_761

10.04.2016

CCC

Placówka

Gdańsk, Spacerowa

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi