wygląd zewnętrzny obiektu:-obiekt wygląda estetycznie nie widać śladu zabrudzeń na budynku ( elewacja jest zadbana i czysta),-na terenie obiektu ,oraz przy parkingu nie leżą żadne śmieci,-wewnątrz obiektu podłoga jest czysta, a po myciu ustawiane są tabliczki ostrzegające o śliskiej podłodze,-dystrybutory są czyste i nie ma na nich śladu po paliwie,-toalety zawsze są czyste jest w nich mydło, oraz papier toaletowy, -przy każdym dystrybutorze znajdują się rękawiczki jednorazowe oraz śmietnik i płyn do mycia szyb wraz z myjką ręczną- wewnątrz budynku półki , na których stoi towar są niedokładne wytarte i zalega na nich kurz ,-towar wystawiony na półkach jest zawsze czysty,-towar ułożony jest na półkach równomiernie i przejrzyście, -pod wszystkimi towarami znajdują się etykiety z cenamizachowanie personelu:-personel stara się być miły,odpowiada na zwroty grzecznościowe ,-sprzedawcy przy kasach zachęcają do zakupu towaru objętego promocją,-wielokrotnie personel nosił na sobie brudne ubrania robocze,-kiedy klient pyta ,gdzie znajduję się jakiś towar w sklepie sprzedawca potrafi go zlokalizować szybko,-bardzo często czynna jest tylko jedna kasa pomimo występowania kolejki,Asortyment:-zapasy są uzupełniane na bieżąco ,-towar zawsze posiada aktualną datę spożycia ,
wygląd zewnętrzny obiektu:-obiekt wygląda estetycznie nie widać śladu zabrudzeń na budynku ( elewacja jest zadbana i czysta),-wadą obiektu jest zbyt mały parking,ciągle przepełniony ,-na terenie obiektu ,oraz przy parkingu nie leżą żadne śmieci,-wewnątrz obiektu często jest brudna i śliska podłoga,-półki , na których stoi towar są niedokładne wytarte i zalega na nich kurz ,również towary które nie są sprzedawane na bieżąco nie są wycierane i zalega na nich kurz ,co sprawia że towar wygląda nie estetycznie i nie zachęca do zakupu-towar ułożony jest na półkach równomiernie i przejrzyście, -pod wszystkimi towarami nie ma etykiet z cenami,-w sklepie występują jednak czytniki cen, które bardzo łatwo można znaleźć i obsłużyć,zachowanie personelu:-personel stara się być miły,odpowiada na zwroty grzecznościowe ,brakuje jednak szkoleń z zakresu sprzedaży i marketingu-sprzedawcy przy kasach nie zachęcają do zakupu towaru objętego promocją-wielokrotnie personel nosił na sobie brudne ubrania robocze,-kiedy klient pyta ,gdzie znajduję się jakiś towar w sklepie sprzedawca bardzo często nie potrafi go zlokalizować -bardzo często czynna jest tylko jedna kasa pomimo występowania kolejki,Asortyment:-zapasy bardzo często nie są uzupełniane na bieżąco i występują braki w asortymencie,-towar jednak zawsze posiada aktualną datę spożycia ,
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.