Podczas wykonywania zakupów w sklepie zwróciłem uwagę na szczególnie pomocną obsługę. Podczas wybierania towaru jedna z pracownic podeszła i zapytała się czy może mi pomóc w znalezieniu poszukiwanego produktu. Praconica kasy powitała mnie rozpoczynając obsługę a na zkończenie pożegnała i zaprosiła do ponownych odwiedzin w sklepie. Kultura obsługi była bardzo profesjonalna.
Udałem sie do punktu obsługi klienta T-Mobile w celu poznania oferty na nowy telefon w abonamencie. Pracownik powitał mnie i obsłuzył w sposób bardzo fachowy i profesjonalny. Zostałem zapoznany z ofertą na materiałach reklamowych. Pracownik pokazał mi oferowane telefony bym mógł zapoznać się z ich rzeczywistym wyglądem. Na koniec wizyty konsultant zaoferował, że do mnie zadzwoni po tym jak się zastanowię i zapyta o decyzję. Czułem, że firma T-Mobile rzeczywiście się stara o pozyskanie klienta.
Podczas wykonywania zakupów w sklepie zwróciłem uwagę na szczególnie pomocną obsługę. Podczas wybierania towaru jedna z pracownic podeszła i zapytała się czy może mi pomóc w znalezieniu poszukiwanego produktu. Praconica kasy powitała mnie rozpoczynając obsługę a na zkończenie pożegnała i zaprosiła do ponownych odwiedzin w sklepie. Kultura obsługi była bardzo profesjonalna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.