Chcąc wymienić walutę obok oferty kantoru zauważyłem na witrynie Alior Banku informację o takiej działalności. Wchodząc do środka powitała mnie uśmiechnięta pracownica, która spytała o cel wizyty i od razu skierowała do odpowiedniego stanowiska. Nie ma konieczności szukania odpowiedniego okienka lub czytania informacji, w celu odpowiedniego dobrania stanowiska.Okazało się, że są dwa okienka kasowe, obsługujące wypłatę obcej waluty. Jedno stanowisko było już zajęte. Przy drugim, gdy tylko zostałem zauważony bezzwłocznie pojawiła się pracownica by dokonać obsługi.Przy okazji okazało się, że również kurs, po którym wymieniałem walutę był bardziej korzystny niż w trzech kantorach, wcześniej sprawdzonych.Po zakończonej transakcji dostałem formularz potwierdzający wykonanie operacji (w kantorach nic takiego nigdy nie zostało mi wręczone).Bardzo pozytywne wrażenie po pierwszej wizycie w tym banku.
Wizyta w sklepie przebiegła bardzo pozytywnie. W związku z koniecznością zakupu alkoholu jako prezentu chciałem skorzystać z podpowiedzi sprzedawcy. Sympatyczna pani, która mnie obsługiwała wykazała się dużą znajomością różnych gatunków alkoholi. Doradziła w zakupie. Z uwagi na brak innych klientów wizyta w sklepie nie przeciągnęła się w czasie.Sklep charakteryzuje się estetyką i porządkiem. Bardzo duży wybór alkoholi. Część oferty w konkurencyjnych cenach, nawet w stosunku do marketów.
Chciałem zatankować samochód gazem LPG. Na stacjach nie ma możliwości wykonania takiego tankowania osobiście, tylko trzeba czekać na pracownika stacji.Pierwsza spostrzeżenie- na dystrybutorze na przycisku dzwonka informacja o awarii dzwonka.Pomimo, że dystrybutor od LPG jest doskonale widoczny z miejsca kasowego pracowników przez ok. 10 minut nikt nie wyszedł by obsłużyć mój samochód. W końcu pofatygował się jeden z pracowników. Rozpoczęła się próba tankowania. Wszedłem do budynku stacji. Po chwili przyszedł pracownik stacji, który próbował zatankować LPG do mojego auta i poinformował, że muszę przestawić auto na inne stanowisko, bo mają awarię złącza i nie ma możliwości zatankowania samochodu.Na zatankowanie straciłem około 20 minut, gdzie w normalnych warunkach czas obsługi to maksymalnie 5-7 minut.
Będąc w banku sieci BGŻ chciałem uzyskać informację na temat kont osobistych. Pracownik banku wykazał się dużą dociekliwością i jednocześnie znajomością oferty. Próbował najlepiej dopasować rodzaj konta do moich wymagań.Duży pozytyw za pracę pracownika banku obsługującego klienta (świetna wiedza, próby dopasowania do potrzeb klienta).Jedyny minus obsługi to pani wycierająca podłogę pod nogami klientów- powodując wręcz konieczność odsuwania nóg, ich podnoszenia lub odejścia od stanowiska, by pozwolić na wytarcie posadzki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.