Samo słowo obserwacja daje wiele do życzenie wszedłem na ten market i do samego początku poczulem dziwny swąd zgnilizny jakby sie cos psuło, to dorażające. Doszedłem później do wniosku że owy zapachnieprzyjemny wydobywał sie z stoiska miesnego aż nie mile mnie to zaskoczyło chciałem porozmawiac z pracownikiem i delikatnie zwrocic mu uwage to niestety spotkałem sie z nie przyjemnymi obelgam ja myslalem ze tak poważna instytucja jak TESCO ma swoją renomę i nie pozwoli sobie na takowe sytuacje. Lecz prawda jest inna teraz klienta ma się szeroko w d...! nie ważne jesli sie zwraca uwage to i tak postanowienia kierowników stoisk są uzasadnione a my kliencie musimy niestety kupowac to co nam oferują Motto jest takie "kupuj Polaku mieso nie ważne czy padlina byle by smakowała"
Podczas kontroli Super marketu Polo Market postanowiłem odwiedzic obiekt w sobotę gdzie natężenie ruchu klientów jest trzy razy większe niż w powszedni dzień tygodnia. Chciałbym pochwalic panie z działu mięsnego mimo iż maja swój wiek to świetnie radzą sobie z obsługą klienta, troszeczke gorzej mają panie i panowie na kasach towarowych ale to jest dla mnie zrozumiałe gdyż są tylko cztery kasy a klientów dwa razy tyle, więc nie mam zastrzeżeń, jesli chodzi o wynik zatowarowania to jestem rozczarowany dlatego iż szerek palet z towarami znajduje sie na srodku alejek dla przejśc dla klientów co utrudnia robienia zakupów. Wygląd sklepu moim zdaniem oceniam na dostateczny.
Brak jakiego kolwiek kontaktu z pracownikiem tego sklepu zmobilizował mnie do dalszej obserwacji. Podczas obserwacji stwierdziłem wiele uchybień spowodowanych błędami popełnianymi przez pracowników supermarketu. Kupując wędliny czy mięso natknąłem się na towar po terminie ważności aż wstyd jak można sprzedawac go ludziom. Jeśli chodzi o warzywa i owoce, wiele do życzenia pozostawia nam ekspozycja zgnitych warzyw i owoców w których rozkładu niechciałbym opisywac. Za każdym razem kiedy przebywam na terenie tej Biedronki widzę brak zatowarowania, puste pułki regałowe nie mili pracownicy, aroganckie zachowania w stosunku do klientów, brak motywacji do pracy.
Miła rzetelna obsługa, profesjonalne podejście do klienta, podczas rozmowy z klientem panie starają się tak doradzac interesantom chcacym zakupic leki który z tych leków będzie skuteczny. Miła przyjazna atmosfera podczas oczekiwania na zakup medykamentów, mogło by się powiedziec że bardzo żadko spotyka się takie apteki, panie świetnie radzą sobie z rozbijaniem kolejek, doradzają w swoisty sposób jak zarzywac co robic w przypadku jesli przedawkujemy pełen profesjonalizm.
Podczas godzinnej obserwacji zauważyłem szereg podstawowych błędów wykonywanych przez pracowników supermarketu, jaki lekceważenie sobie standardu firmy przez kierowników danego sklepu. Nie miły kontakt z klientem, brak firmowego umundurowania, przedawniony asortyment towarowy, zgnite warzywa i owady na sklepie, to tylko namiastka tego co zauważyłem w 1h, moich obserwacji.
Przede wszystkim obserwowałem jakośc asortymentów, jak rozmieszczany jest towar co się z nim dzieje podczas rozładunku. Główną uwagę zwróciłem na bardzo krótkie terminy ważności nabiału ledwie 3 dniowe. Jeśli chodzzi o prezencję personelu to mam mieszane uczucia, nie używają firmowych ubrań, czasami zachowanie kilku pracowników daje wiele do życzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.