Jechałem z uczelni znajdującej się w Gliwicach do Katowic. Kupując bilet kasjerka powitała mnie uprzejmie.Poprosiłem o bilet do Katowic studencki.Kasjerka zapytała się czy życzę sobie strefowy ważny 2 godziny z racji że jest tańszy.Po zakupie zapytałem się o numer peronu zostałem dobrze poinformowany lecz nie powiedziano mi że pociąg jest opóźniony 10 min.Po wszystkim zostałem uprzejmie pożegnany.Dworzec był przed chwilą sprzątany więc było czysto.Niestety w niektórych miejscach panował nieprzyjemny zapach.Ogólnie wizytę oceniam jako dobrą.
Kasjer powitał mnie słowami "Dzień dobry" i zapytał o kartę lojalnościową Payback.Gdy na artykule zabrakło kodu szybko zadzwonił do odpowiedniego działu by się dowiedzieć pożądanych informacji.Kasa była uprzątnięta oraz nie leżały na niej paragony od poprzednich klientów.Po kasowaniu kasjer pożegnał mnie słowani "Do widzenia. Zapraszamy ponownie".
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.