Salon Plusa i Polsatu , Wejherowo , Pucka 10 , to że obsługa nieprofesjonalna , nieuczciwa , nieprzyjemna , zero kultury do klienta , często czuję się okłamany i zmanipulowany , TO JEST FAKT , ostatecznie zawsze można w swoim imieniu wysłać tam swojego pupila , psa czy kota , lub ostatecznie ich "olać" , tak mówią młodzi , i tak z tym pseudo salonem postępują . Wszystko tak się dzieje , bo ta beznadziejna obsługa , właśnie tam ma płacone od ilości zwerbowanych klientów , a w ostateczności podpisanych umów , dlatego pracownicy dużo obiecują , na wszystko się zgadzają , kłamią , manipulują , są przy tym bardzo natarczywi , nie ludzcy, itp., cała ta żenada-cyrk po to , aby klient w końcu podpisał umowę . Po podpisaniu ewentualnej umowy radość klientów trwa bardzo krótko , a zaczynają się same problemy , i to akurat gwarantuje , bo sam jaki i coraz to to więcej osób przez to przechodzimy, / mamy na to dowody , gdyż między innym udzielam porad , wspieram takie oszukane osoby , a ten "salon" w takich przekrętach dominuje / . Klienci skrzywdzeni w tym pseudo salonie tam już nie mają czego dalej szukać , pozostawieniu są sami sobie , bo ta sama obsługą już im w niczym nie pomaga , gdyż zgodnie z prawem , nie ponosi żadnej odpowiedzialności wobec klienta . TEGO PSEUDO SALONU oraz DORADCÓW tam nie uczciwie pracujących, NIE POLECAM , gdyż PLUS I POLSAT w bezpośrednim kontakcie telefonicznym z infolinią ZAWSZE GWARANTUJĄ NAJLEPSZE CENY i OFERTY , bez dodatkowych ukrytych prowizji które zawsze dolicza sobie każdy pośredniczący w sprzedaży punkt PLUSA CZY TO POLSATU , czy innego operatora , dlatego w punktach jest zawsze NAJDROŻEJ , i NAJMNIEJ WIARYGODNIE , gdzie coraz to więcej dochodzi do rożnych nieprawidłowości itp. wszystko kosztem ewentualnego klienta.
Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.