Dzwoniłem żeby się dowiedzieć o usługę avocado do mojego konta. Niestety dowiedziałem się że jest już nieaktywna, ponieważ Plus już nie ma tej promocji. Szkoda że sieć o tym nie informuje chociaż przez sms, bo o innych promocjach to wysyła dużo. Kolejna rzecz to telefon który dzwoni po każdej rozmowie jest to kiepskie rozwiązanie w innych sieciach można ocenić rozmowę poprzez darmowy sms. A tu telefon dzwoni a mi się nie chce odbierać i oceniać bo to trochę trwa i często wkurza że dzwoni nam telefon. Sama konsultantka profesjonalnie sprawę załatwiła i oczywiście pytała o internet jak za każdym razem.
Jestem klientem PZU i zgłaszałem szkodę majątkową jakiś miesiąc temu. Dziś dzwoniłem aby się dowiedzieć co się dzieje z tym zgłoszeniem ponieważ cała sprawa trwa już miesiąc. Konsultantka z infolinii odnalazła zgłoszenie i poinformowała mnie że sprawą zajmie się rzeczoznawca, który przyjął już zlecenie. Ma się zając w tym tygodniu, tak mi powiedziała.Była bardzo pomocna przy wyszukiwaniu numeru zlecenia. Dalsze obserwacje mogę zapisać przy kolejnych kontaktach z firma PZU.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.