Opinie użytkownika (1)

Otrzymałem telefon w...
Otrzymałem telefon w sprawie zwiększenia limitu na karcie kredytowej. Osoba dzwoniąca była kompetentna - jej oferta była bardzo rzeczowa i oparta na fachowej wiedzy. Cechowała ją uprzejmość, zapytała mnie czy życzę sobie uwiarygodnienia osoby dzwoniącej, żebym czuł się pewniej jako klient. Z jej strony nie dało się odczuć żadnej nachalności, uszanowała moją odmowę. Zaoferowała pomoc w innych sprawach bankowych.

Piotr_885

27.01.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (24)
25.02.2022
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie. Jest mi niezmiernie miło, że zechciał Pan podzielić się pozytywna opinią na temat świadczonych przez nas usług. Każda uwaga jest dla nas bardzo cenna oraz bacznie analizowana. Staramy się, aby każda forma kontaktu Klientów z naszymi pracownikami przynosiła satysfakcję. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że jest Pan zadowolony z obsługi telefonicznej naszego Doradcy. Pozostajemy do Pana dyspozycji w placówkach naziemnych oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub 42 6 300 600 Pozdrawiam, Dorota Łoza mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi