Opinie użytkownika (2)

Obserwacja kontaktu telefonicznego...
Obserwacja kontaktu telefonicznego z operatorem call centre Era. Telefon w abonamencie. O wskazanej godzinie zadzwonił do mnie pracownik Biura Obsługi Era. Zapytał mnie czy nie zechciałbym zakupić pakietu 30 dodatkowych minut w cenie 10 zł. Na moją odpowiedź "nie" zapytał mnie czy jestem pewny. Potwierdziłem że nie chcę dokupować pakietu minut, zadał mi pytanie "dlaczego?" Odpowiedziałem uprzejmie, że nie są mi potrzebne dodatkowe minuty i po prostu ich nie wykorzystam, na co konsultant odpowiedział "nie chodzi o fakt wykorzystania, a jedynie o fakt ich posiadania". Słysząc to, zapytałem, jaki jest sens kupowania przeze mnie dodatkowego pakietu, skoro go nie wykorzystam, a samo posiadanie nie jest dla mnie atutem. Nie uzyskałem odpowiedzi, a konsultant rozłączył się.

Piotr_8

10.09.2008

T-Mobile

Placówka

Nie zgadzam się (18)
Postanowiłem opsisać wizytę...
Postanowiłem opsisać wizytę w hipermarkecie Tesco. Po wejściu do sklepu (na krótkie zakupy) udałem się wzdłuż alei głównej, do stoiska z pieczywem. Wokół porządek, jedynie przy promocyjnych artykułach szkolnych nieład mimo, że o porządek nieustannie dba 2 pracowników. Nie spotkałem się z błędnymi cenami, etykiety prawidłowo oznaczone, promocje dobrze widoczne. Udałem się do kasy, co ósma czynna, co przy niewielkim ruchu nie powinno stanowić problemu. Przede mną 3 osoby, z niezbyt dużą ilością artykułów, jednak niesłychanie wolna obsługa kasjerki spowodowała, że oczekiwałem w kasie 15 min. Każdy przedmiot został obejrzany dokładnie z każdej strony, zanim został odczytany kod, również wydanie reszty nastąpiło z niesłychanym pietyzmem... Reszta wydana dobrze, galeria handlowa uporządkowana. Moja wizyta w hipermarkecie Tesco trwała 35 min, w tym 15 min w kasie, przy niewielkiej ilości klientów.

Piotr_8

01.09.2008

Tesco

Placówka

Łódź, Pojezierska 93

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi