Opinia użytkownika: Piotr_8
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Obserwacja kontaktu telefonicznego z operatorem call centre Era. Telefon w abonamencie. O wskazanej godzinie zadzwonił do mnie pracownik Biura Obsługi Era. Zapytał mnie czy nie zechciałbym zakupić pakietu 30 dodatkowych minut w cenie 10 zł. Na moją odpowiedź "nie" zapytał mnie czy jestem pewny. Potwierdziłem że nie chcę dokupować pakietu minut, zadał mi pytanie "dlaczego?" Odpowiedziałem uprzejmie, że nie są mi potrzebne dodatkowe minuty i po prostu ich nie wykorzystam, na co konsultant odpowiedział "nie chodzi o fakt wykorzystania, a jedynie o fakt ich posiadania". Słysząc to, zapytałem, jaki jest sens kupowania przeze mnie dodatkowego pakietu, skoro go nie wykorzystam, a samo posiadanie nie jest dla mnie atutem. Nie uzyskałem odpowiedzi, a konsultant rozłączył się.