Jestem zainteresowany zakupem klimatyzatora - split. Kilku krążących po sklepie sprzedawców. Żaden nie podchodzi - mimo widocznych oznak, że jestem zainteresowany konsultacją. Proszę o pomoc jednego z panów i bezzwłocznie ja otrzymuję. Informacje świadczą o jego dużej wiedzy. Żongluje danymi technicznymi, porównaniami i cenami. Dla nie zorientowanego - czarna magia. Dobrze, że mam nieco wiedzy w tym temacie. Na zakończenie informuje, że dysponuje danymi montera i serwisant urządzeń klimatyzacyjnych.. "Przypadkowo" ma przy sobie jego wizytówkę. Cena usługi, jest 20% niższa od obowiązujących na rynku. Pełna satysfakcja.
Jestem zainteresowany zakupem kamery cyfrowej. Obsługa - dwaj elegancko ubrani (jak na firmowy salon przystało) panowie, wpatrzeni w ekran komputera. Mimo pokaźnej postury - jestem dla nich niewidoczny. Dopuszczam możliwość wyniesienia wyeksponowanego na półkach towaru. Chrząknięciem manifestuję swoją obecność. Zyskuję nieprzychylne spojrzenie jednego ze sprzedawców. Wyraźnie przeszkadzam. Po zbliżeniu się do lady, jeden z ekspedientów pyta się "czym mogę służyć?" ja słyszę - "czego?" Informuję o swych potrzebach i zaczyna być normalnie - czyli profesjonalnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.