Często bywam w tym sklepie i nigdy nie miałem problemów aby kogoś znaleźć i poprosić o pomoc, co prawda relacje z osobami pracującymi nie są jakieś wielce sympatyczne, ale im się nie dziwię, gdyż cały czas coś robią. Tak czy siak, zawsze dokładnie pokażą gdzie co jest i wytłumaczą.
Obsługa w "naszym" Obi jest wystarczająco sympatyczna i dosyć skora do pomocy lecz na tym się kończy. Raz, że trzeba przebiec połowę sklepu, żeby znaleźć kogoś z obsługi, a dwa totalny brak wiedzy na temat asortymentu i obsługi korzystania z artykułów. Na przykładzie. Chcąc kupić wełnę mineralną, która była na ich stronie www, Pan w sklepie powiedział, że nie mają tej o którą mi chodziło i że na stronie też jej nie ma... Innym razem, gdy poprosiłem o pomoc w wyborze kleju do lustra Pani z obsługi, nie wiedziała na jakiej zasadzie to wszystko działa i koniec końców musiałem jej tłumaczyć do czego służy każda tubka którą mi podała... ale nie mam im tego za złe, gdyż się chociaż trochę pośmiałem. Jednak owa Pani, postanowiła pójść po kogoś innego i już nie wróciła... Dodam, że był to JEJ dział. Jednak wiele razy szukając jakiegoś artykułu, ktoś z obsługi co prawda nie znając dokładnej lokalizacji, latał ze mną po sklepie, próbując pomóc jak tylko mógł.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.