Pracownik po zaczepieniu go chętnie nawiązuje rozmowę z klientem. Wie o czym mówi, posiada bardzo dużą wiedzę nt. asortymentu posiadanego w sklepie. W sklepie panuje porządek.
Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Zaraz po wejściu pracownik nawiązuje kontakt z klientem. Wyszukuje odpowiedniego rozmiaru, poleca inne ubrania, które mogą być w kręgu zainteresowania klienta. Pracownik sam od siebie prosi klienta o ubrania i zanosi je do przebieralni. W sklepie panuje porządek, ubrania ładnie poukładane.
Obsługa klienta na wysokim poziomie. Pracownik kompetentny, wie o czym mówi, podpowiada klientowi najlepsze rozwiązania. Od początku zwraca uwagę na klienta, jest uprzejmy oraz stosownie ubrany do zajmowanego stanowiska.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.