Opinie użytkownika (2)

Odradzam wykupywanie JAKIEGOKOLWIEK...
Odradzam wykupywanie JAKIEGOKOLWIEK pakietu w Luxmed! Dla nich pacjent abonamentowy to pacjent drugiej kategorii - wszystkim, którzy mają abonament polecam prosty eksperyment: zadzwońcie na infolinię i spróbujcie umówić wizytę najpierw jako pacjent abonamentowy, a potem jako pacjent który płaci za konkretną wizytę. W tym pierwszym przypadku będzie bardzo długi czas oczekiwania (i co ciekawe: zupełnie nie liczą się "gwarancje" terminów w waszym ubezpieczeniu - mogą wam co najwyżej zwrócić za wizytę jak sobie sami znajdziecie lekarza i weźmiecie fakturę). Ale jak płacicie za wizytę gotówką to wolny termin będzie nawet tego samego dnia! Sprawdziłem to kilka razy, umawiając różne wizyty i zawsze taka historia się powtarza. PACJENT ABONAMENTOWY TO DLA LUXMEDU NIECHCIANY KŁOPOT. Oni dbają tylko o tych, od których mogą wyciągnąć gotówkę. Ci co już WCZEŚNIEJ zapłacili to frajerzy, których można robić w konia.

Piotr_1766

24.04.2019

LUX MED

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
ZDECYDOWANIE ODRADZAM I...
ZDECYDOWANIE ODRADZAM I OSTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ!Wszystko będzie wyglądać pięknie dopóki nie złożycie zamówienia - potem mają już Was gdzieś. Zdecydowałem się zapłacić wyższą niż w innych sklepach cenę za lodówkę, gdyż szukałem terminowej dostawy - z możliwością umówienia się na konkretny dzień i konkretną godzinę. I telefonicznie zapewniano mnie że to będzie możliwe, potwierdzono dzień dostawy, godzina transportu też rzekomo miała być do wyboru. Możliwości negocjacji cenowych brak, ale zapewniano mnie że wyższe ceny wynikają z najlepszej na rynku gwarancji. No i życie zweryfikowało te kłamstwa dość dotkliwie.Dostawa lodówki opóźniła się o 2 dni co zupełnie zdezorganizowało mi zaplanowane działania. Ale electromarket oczywiście nie widzi w tym problemu. Godzina dostawy, którą miałem sobie wybrać została mi narzucona. "O tej porze albo wcale". Panowie, którzy przywieźli mi lodówkę zostawili śmietnik na klatce (kartony, pokruszony styropian, taśmy itd) i wcale nie poczuwali się do obowiązku posprzątania tego bałaganu. Lodówkę wstawiono mi na miejsce jeszcze oklejoną taśmami zabezpieczającymi. Po ich mozolnym pousuwaniu okazało się, że jedna z półek wewnętrznych jest wadliwa. Postanowiłem zatem sprawdzić tę "najlepszą na rynku gwarancję" Złożenie reklamacji jest możliwe tylko przez ich stronę - nie dostajecie żadnego potwierdzenia jej przyjęcia. Moje telefoniczne monity o potwierdzenie otrzymania reklamacji kończyły się niczym (zazwyczaj rozłączano mnie próbując "przełączyć" do właściwej osoby, w końcu obiecano przysłanie potwierdzenia - i była to kolejna obietnica bez pokrycia). Potwierdzenie otrzymałem dopiero po żądaniu wysłanym mailem. A sama reklamacja - bardzo długo rozpatrywana - ostatecznie załatwiona odmownie (bo podpisałem przyjęcie sprzętu bez wad). Trzeba było przytrzymać pewnie tych gości od transportu przez pół godziny i kazać im pousuwać wszystkie taśmy zabezpieczające, którymi posklejane były półki i inne wewnętrzne elementy na czas transportu - dopiero wtedy można było zobaczyć wadę zamaskowaną taką taśmą. Wadę - dodam - ewidentnie powstałą już na etapie produkcji, zatem producent bez problemu powinien wymienić taką półkę. Ot, sklep po prostu ma Klientów gdzieś - kupuję dużo, ale pierwszy raz spotkałem się z takim lekceważeniem.Tak wygląda ich najlepsza gwarancja na rynku - nie dajcie się na to nabrać! Są inne sklepy, w których Klienta naprawdę się szanuje - przed electromarket.pl z całego serca OSTRZEGAM KAŻDEGO kto nie chce mieć kłopotów!

Piotr_1766

15.07.2012
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi