1) Personel sklepu jest bardzo uprzejmy, pracuje ciężko i z poświęceniem.
2) Jednak niezależnie od wkładu pracy załogi, sklep jest nieustannie przepełniony (Pomimo dobrego systemu wzywania kolejnego kasjera w przypadku dużej ilości kupujących).
3) Poza tym zdarzają się przypadki, gdy na oczach klientów, pracownik kupuje dla siebie towar - bez kolejki.
4) Istnieją też braki w estetyce sklepu (pudła, palety) - choć personel stara się na bieżąco je eliminować.
5) Pomimo licznych promocji, zbyt mało jest nowości asortymentowych.
6) Podobne problemy można zaobserwować w sklepach sieci Lidl.
Generalnie: Obsługa i asortyment na dość dobrym poziomie; Jednakże powyższe problemy powodują momentami silną irytację i zniechęcenie klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.