Opinie użytkownika (1)

Od 13 lipca...
Od 13 lipca 2016 r.mam zawartą umowę z Vectrą SA.Od początku były zakłucenia na tel.stacjonarnym.Teraz od 31 stycznia 2017 brak jest sygnału tel milczy.Mimo wielu telefonów do dz.tech.nic się nie zmieniło ,wysłałem też kilka emaili i nic co raz inna pani z dz.ds komunikacji pisze,że obniżyli nam rachunek za brak usługi ale to mnie nie pociesz,bo nie po to zawierałem umowę z Vectrą.Nie ma tam z kim rozmawiąc co raz ktos inny odbiera tel z działu tech i mówi ,ze sprawę przekaże dalej i nic głucha cisza mam serdecznie dosyć tej firmy usługowej,nie tak sie umawiałem.Nigdy nikomu nie polecę tej firmy.

Pelagia_1

14.02.2017

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
28.01.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. W związku z tym, że nie otrzymaliśmy od Pani danych w wiadomości prywatnej, nie jesteśmy w stanie odnieść się do wystawionej oceny. W momencie otrzymania niezbędnych danych niezwłocznie zweryfikujemy sytuację poruszoną przez Panią w zgłoszeniu.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi