Od 13 lipca 2016 r.mam zawartą umowę z Vectrą SA.Od początku były zakłucenia na tel.stacjonarnym.Teraz od 31 stycznia 2017 brak jest sygnału tel milczy.Mimo wielu telefonów do dz.tech.nic się nie zmieniło ,wysłałem też kilka emaili i nic co raz inna pani z dz.ds komunikacji pisze,że obniżyli nam rachunek za brak usługi ale to mnie nie pociesz,bo nie po to zawierałem umowę z Vectrą.Nie ma tam z kim rozmawiąc co raz ktos inny odbiera tel z działu tech i mówi ,ze sprawę przekaże dalej i nic głucha cisza mam serdecznie dosyć tej firmy usługowej,nie tak sie umawiałem.Nigdy nikomu nie polecę tej firmy.
Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. W związku z tym, że nie otrzymaliśmy od Pani danych w wiadomości prywatnej, nie jesteśmy w stanie odnieść się do wystawionej oceny. W momencie otrzymania niezbędnych danych niezwłocznie zweryfikujemy sytuację poruszoną przez Panią w zgłoszeniu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.