Obsługa stacji uprzejma, ubrana schludnie w firmowe jednakowe ubrania. Obszar sklepu czysty, towar na półkach dołożony i uporządkowany. Niestety pracownicy mają problem z obsługą urządzeń fiskalnych. Pracownik podjazdu nieuprzejmy jednak w sposób dostateczny wykonuje swoje obowiązki. Dystrybutory i teren pod zadaszeniem czysty. Tereny zielone zaśmiecone i nieuporządkowane.
Kasjer na stacji nieuprzejmy , spożywający posiłek w trakcie obsługi klienta, nie pomaga w wyborze towaru, ma problem z wystawieniem faktury. Podjazdowy w brudnym ubraniu z niechęcią obsługuje klientów na podjeździe, dystrybutory brudne ,podjazd zaśmiecony. W toalecie brak podstawowych środków higienicznych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.