Opinie użytkownika (3)

Jest to market,...
Jest to market, w którym często robimy zakupy. Niestety tylko dwie rzeczy sprawiają, że robię tam zakupy, są to: cena i jakość towarów, a szczególnie słodyczy. Obsługa w sklepie niestety nie należy do najmilszych i niestety pracują tam smutni ludzie. Kiedyś ( około 1,5 roku temu) zdarzyło mi się, że musiałem zareklamować prostownik, który kupiłem, na zwrot naprawionego musiałem czekać 3 miesiące a żeby tego było mało to po pierwszych dwóch miesiącach okazało się, że były zmiany kadrowe i osoba, która była odpowiedzialna za reklamacje w ogóle nie wysłała sprzętu do naprawy. Po trzech miesiącach sprzęt dostałem a personel zachowywał się tak jakby nigdy nic się nie stało.

Paweł_811

27.01.2010

LIDL

Placówka

Bielsk Podlaski, Żwirki i Wigury 53

Nie zgadzam się (18)
Obserwacja dotyczy kuriera,...
Obserwacja dotyczy kuriera, który dostarczał zamówioną przeze mnie paczkę. Jestem w 100 procentach zadowolony z obsługi. Kurier już z rana zadzwonił do mnie i poinformował, że w tym dniu dostarczy dla mnie paczkę podał również przybliżoną godzinę. Niestety w ciągu dnia wyszła niespodziewana sytuacja, że musiałem wyjechać, a w domu została tylko żona, a co gorsza przesyłka była dosyć ciężka i żona na pewno nie poradziłaby sobie z wniesieniem jej do domu. Kurier przyjechał prawie dokładnie o godzinie, o której powiedział i wniósł paczkę do domu. Rewelacyjna obsługa, do tego ostatnio zauważyłem, że firma jest warta polecenia, ponieważ widać, że się rozwija. Kurierzy jeżdżą coraz lepszymi autami.

Paweł_811

27.01.2010

UPS

Placówka

Nie zgadzam się (33)
Obsługa klienta kompetentna,...
Obsługa klienta kompetentna, miła, przyjazna. Pan, który obsługiwał mnie, jako klienta bardzo szybko i sprawnie załatwił przyjęcie dokumentów i poinformował o sposobie przekazania pieniędzy z odszkodowania, niestety sposób ten nie zadowolił mnie. Bardzo mi zależało, aby odebrać pieniądze na miejscu niestety musiałem czekać na przelew, który dotarł po trzech dniach. Wygląd pomieszczeń, w których są obsługiwani klienci bez zarzutu, jedyna rzecz, która zwróciła moją uwagę i niestety nie wyglądała najlepiej to kartka z napisem KASA. W takich instytucjach jak PZU taki napis powinien być umieszczony na bardziej schludnie wyglądającym stojaku niż zwykła kartka.

Paweł_811

27.01.2010

PZU

Placówka

Hajnówka, Marszałka Józefa Piłsudskiego 12

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi