Reklamowałem działanie ekspresu do kawy 2 razy. Druga reklamacja tragedia. Czekam 2 miesiące a sprzętu brak. Na infolinii nie wiedzą czemu do mnie jeszcze nie dojechal skoro info o tym że jest gotowy do wysłania było 20 dni wcześniej. Zadanie zwrotu gotówki zostało oddalone, po czym nagle sprzęt się znalazł i zostanie mi wysłany. Nie polecam tam zakupów
Dziś odwiedziłem hipermarket Biedronka.po wejsciu do środka sklepu zastałem porządek. Towary na półkach były ułożone w sposób staranny, a przy nich znajdował się pracownik wykładający nowe produkty. Gdy znalazłem produkty mnie interesujące udałem sie w stronę kas. Otwarta była 1 kasa a ja w kolejce ustawiłem się jako 5. Każda z tych osób nie miała po parę sztuk produktów a jednak obsługa przebiegała mozolnie. Gyd za mną w kolejce ustawiło się kolejnych parę osób ekspedientka zadzwoniła po koleżanke, żeby przyszła na kasę. Gdy nadeszła moja kolej, obsługująca mnie pani przywitała mnie miło, po czym poprosiła o należytą kwotę. Resztę otrzymałem prawidłową jak również i paragon , po czym usłyszałem dowidzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.