Miła, kompetentna obsługa. Zapytałem o repertuar i propozycję filmu na wieczór. Przedstawiono mi większość filmów, program partnerski Payback oraz ceny biletów wraz z bieżącymi promocjami. Cała transakcja przebiegła szybko i sprawnie. Obsługa kas biletowych, sal kinowych i baru wykazała się wysokim profesjonalizmem, mimo młodego wieku. Większość pracowników to raczej studenci.
Bardzo miła obsługa. Pracownik infolinii miał do mnie oddzwonić w ciągu 30 min. Nie oddzwonił w ciągu 4 godzin. Rozmowa dotyczyła zmiany planu taryfowego na jedną z nowych taryf. Pracownik próbował sprzedać usługę, którą w ogóle nie byłem zainteresowany. Usługa nie była korzystniejsza od tej, o którą mi chodziło.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.