Wybrałem się do placówki banku aby zrezygnować z jednego z produktów, które posiadałem w tym banku. W placówce było czysto i nie było zbyt dużo ludzi. Na obsługę czekałem około 3 minut. Pracowniczka banku zaprosiła mnie do stanowiska, przywitała i zaproponowała kawę. Wypytała w czym może mi pomóc i po otrzymaniu wyjaśnień zapytała dlaczego chcę zrezygnować z tego produktu.Po wysłuchaniu mojej odpowiedzi próbowała znaleźć inne rozwiązanie, które spowodowałoby większe zadowolenie z owego produktu. Jednakże po moim stanowczym stwierdzeniu, że rezygnuję, sprawnie przeprowadziła operację. Po zakończeniu pożegnała i życzyła miłego dnia.
Już przy wejściu obsługa z uśmiechem wita klientów. Na sali sprzedażowej kiedy nie mogłem znaleźć produktu, pracownica zaprowadziła mnie na miejsce gdzie był interesujący mnie przedmiot. Jedyną niedogodnością była dość długa kolejka do kasy, jednak po mojej prośbie kasjerka zadzwoniła po drugą osobę, która po minucie już siedziała na kasie. Przy kasowaniu kasjerka zaproponowała mi dodatkowy produkt. Po zapłaceniu życzyła mi miłego dnia i pożegnała.
Ogólnie zakupy uważam za udane, w sklepie było czysto i schludnie a obsługa miła
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.