Odwiedziłem ten sklep, ponieważ mam zamiar kupić garnitur ślubny. Po wejściu od razu podeszła do mnie Pani z obsługi i zaproponowała pomoc. Ponieważ chce kupić garnitur, którego nie ma w Polsce zaoferowano mi abym poczekał do godzin porannych dnia następnego i wtedy Pni z obsługi do mnie oddzwoni z informacją czy ten rodzaj jest dostępny. Mimo tego, iz w sklepie nie było dokładnie tego garnituru o który mi chodzi mogłem przymierzyć ten sam fason w innym kolorze. Na drugi dzień faktycznie otrzymałem telefonicznie informacje na interesujący mnie temat oraz zaproponowano mi jeszcze odwiedzenie sklepu po raz kolejny. Obsługe oceniam wzorowo i jeżeli tylko garnitur będzie pasował z pewnością go kupię mimo niemałej ceny.
Pomimo dużej ilości klientów w sklepie, bardzo szybko obsługa zorientowała się, że klient zamierza kupić buty i od razu zapytano pomoc i nr obuwia. W sytuacji wątpliwości zaproponowano inny kolor tego samego fasonu. Po braku podjęcia decyzji otrzymałem wizytówkę w celu zamówienia telefonicznego
Wszedłem do oddziału z zamiarem zorientowania się w kwestii kredytu samochodowego. Po kilkudziesięciu sekundach dopiero pracownicy zorientowali się, że przyszedł klient (przy czym byłem jedynym klientem w banku). Potem zapytałem o kredyt i dostałem jakieś ksero z numerem tel do kogoś kto może udzielić mi informacji. Nie zaproponowano mi abym usiadł i spokojnie wysłuchał choćby ogólnej informacji na interesujący mnie temat. Zostałem poprostu odesłany z jakąś skserowaną informacją.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.