Ceny zamówienie internetowego nie zawsze pokrywają się z tym co płacimy w aptece. Godziny otwarcia placówki inne w rzeczywistości niż podane na stronie internetowej.
Wizyta przebiegła w komfortowych warunkach i przyjemnej atmosferze. W sklepie było przestronnie i nie było tłoku, charakterystycznego dla niektórych sklepów konkurencyjnych sieci. Sklep był czysty i dobrze wyposażony, Produkty były świeże i atrakcyjnie wyeksponowane. Bogaty asortyment produktów sprawił, że bez problemu mogłem odnaleźć i wybrać produkty, którymi byłem zainteresowany. Sprawna obsługa w kasie również zachęciła mnie do odwiedzenia tego sklepu w przyszłości. Dlatego też mogę sklep polecić rodzinie i znajomym.
Obsługa na najwyższym poziomie. Lepiej wypada niż podobne salony w Rzeszowie. Oferta warta rozważenia. Zainteresowali mnie ofertą Smartcar. Warto się potargować np. o opłaty aktywacyjne , bo tanio nie jest. No ale podobno jakość sieci ma znaczenie, Chwalą się certyfikatami, badaniami jakości.
Pracownik nie zadawał pytań w celu rozpoznania moich potrzeb lub ich doprecyzowania. W konsekwencji doradca nie rozpoznał wielu moich potrzeb.
Jeśli chodzi o techniczną stronę sprzedawca dość szczegółowo opisał korzyści wynikające z zakupu podłogi drewnianej. Podkreślił wyjątkowy efekt wizualny.
Czyli podsumowując można liczyć na fachową techniczną doradę, ale jeśli nie jesteś architektem wnętrz to nie licz, że sprzedawca Ci pomoże w inny sposób niż wręczenie katalogów z inspiracjami.
Jestem rozczarowany promocjami w tym sklepie. Warunki promocji zmieniają z dnia na dzień. Produkt jednego dnia jest w promocji następnego dnia ten sam produkt już nie. Teoretycznie warunki proste do zrozumienia. W praktyce bałagan, ludzie pod kasą oddają produkty, bo okazuje się , że nie są objęte promocją. Sam naciąłem się. Na oddanie produktów zakupionych trzeba czekać, aż kolejka z kupującymi się skończy. To upokarzające. Ceny nie są najniższe więc warto się zastanowić, bo po otrzymaniu paragonu może okazać się, że promocja nie weszła i nie otrzymamy bonu zniżkowego na następne zakupy.
Wizytę oceniam neutralnie. Rozmowę musiałem zainicjować sam. Potrzeby zostały rozpoznane pobieżnie. Co prawda pracownik wskazał karmę jako polecaną jednak nie powiedział dlaczego ją poleca. Produkty są w miarę dobrze wyeksponowane. Dostępne są opakowania karmy różnych marek - zarówno duże jaki i małe, ale tylko w opakowaniach. Nie ma karmy dostępnej luzem. Zabrakło uprzejmego powitania, pożegnania i zaproszenia do ponownego odwiedzenie sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.