Dziś znowu zaglądam do sklepu motoryzacyjnego przy ul. Hoża 6 ( największego w Otwocku ) - firmy EHA-POL , a przedmiotem zakupu ma być komplet tarcz i klocków hamulcowych do drugiego naszego auta - Fiata Punto . Przed sklepem nie ma gdzie zaparkować , ale to problem wielu polskich miast .Rażą natomiast te dziury w chodniku i powyrywane płyty - robi to wrażenie , jakby dopiero wczoraj zakończyło się bombardowanie . . . Wchodzę . Podobnie jak wczoraj - kilku kilientów przy ladzie .W głebi kilku sprzedawców .Podchodzę do jednego z nich .Robi wrażenie bardzo zajętego - nie zwraca na mnie uwagi .Czekam .Sprzedawca sobie gdzieś poszedł - więc ustawiam się w kolejkę . Po kilku minutach ( dziś obsługuje mnie inny sprzedawca , niż wczoraj ) - pada pytanie - słucham ? Wyjaśniem , że chodzi o komplet tarcz hamulcowych i klocków do Punto . Sprzedawca otwiera jaką książkę ( katalog ? ) i zerka do komputera .W końcu oświadcza - mogą być takie ( nazwy firmy nie pamietam , ale pierwszy raz słyszę o takiej firmie - bez wątpienia chińskie ) .Odpowiadam , że chciałbym coś bardziej uznanej firmy ( np. Brembo , TRW , Lucas itp. ) .Nie ma - pada odpowiedź . Sprzedawca dodaje przy tym , że oferowany przez niego produkt - to to samo , co Brembo , tylko w innym opakowamiu .No , nie - myślę - świadomie wprowadza mnie w błąd . Część kupujących ( kobiety zwłaszcza ) zupełnie się na tym nie zna - i chyba na to liczy mój sprzedawca .Upieram się dalej przy Brembo , lub TRW .Sprzedawca przestaje być grzeczny i chlodno rzuca - to tylko na zamówienie .Ile potrwa takie zamówienie i ile to będzie kosztowało ? - pytam . Sprzedawca szuka w komputerze - wkrótce oświadcza - za 2 dni i wymienia sumę niemal dwukrotnie wyższą , niż polecany przez niego produkt . Rezygnuję . Powtórnie w ciągu dwóch dni rezygnuję z usług tego sklepu . Razi poziom obsługi , wmawianie klientom oczywistej nieprawdy, lekceważenie klienta i kompetemcje personelu .
Dziś odbierałem mojego Citroena z naprawy - ( wczoraj rano zostawiłem auto w firmie p. Stanisława Niemczyka w Otwocku ) - zajmujacej się naprawami elekrtyki w autach . Pierwsze wrażenie - bardzo pozytywne .Duży , przestronny i bardzo czysty zakład .Wchodzę do biura - przyjmuje mnie ( jak się potem okazało - sam własciciel ).Zgłaszam problem z samochodem - opis usterki ( usterek ) - zostaje odnotowany szczegółowo na piśmie , zapisano też numer rejestracyjny auta , jak również poproszono mnie o pozostawienie dowodu rejestracyjnego ( potrzebny moze być nr. VIN do ew. zakupu części zamiennych ) i kluczyki , oraz nr. tel. do kontaktu .Kompetentnie , grzecznie , miło i szybko . Poinformowano , że otrzymam informację o naprawionym aucie telefonicznie - najprawdopodobniej już jutro . I rzeczywiście - dziś rano telefon - auto czeka do odbioru - i tu wymieniono przyczynę usterek , oraz , że wszystko zostało naprawione .Koszt umiarkowany .Odbieram samochód - dostaję paragon , pytania o to czy chcę fakturę i czy jeszcze w czymś mogą pomóc . Citroen działa rewelacyjnie !Jestem bardzo zadowolony . I rzczywiscie -
Ten salon sprzedaży T-Mobile jest dość skromny zewnętrznie .Również jego położenie handlowe nie jest najlepsze .Wchodzę . Dość ciasna przestrzeń . Interesuje mnie zakup w miarę prostego telefonu na abonament ( musi mieć aparat foto koniecznie ) .Jeden pan sprzedający .Standardowo pyta się : w czym może pomóc .Przedstawiam swoje życzenia .Pan jest uprzejmy , ale pobieżnie tylko i w dużym skrócie omawia interesujące mnie aparaty .Niestety oferta asortymentowa okazuje się skromna . Nie odpowiada mi żaden z prezentowanych aparatów .Grzecznie dziękuję i udaję się na dalsze poszukiwania .
Ten salon sprzedaży telefonni komórkowej - już na wstępie sprawia pozytywne wrażenie .Nowoczesny wygląd zewnętrzny , dobre położenie handlowe , przestronne wnętrze .Wchodzę .Dwie panie sprzedające .Z miejsca się zainteresowano moją osobą .Chcę kupić w miarę prosty telefon , na abonament .Sprzedająca wyczerpująco przedstawia ofertę , prezentuje poszczególne modele , omawia ich zalety .Spory asortyment .Niczego z góry nie sugeruje , ale widać , ze ma dużą wiedzę na ten temat . Nie spieszy się i nie pogania . Decyduję się na prostą Nokię . Spisujemy umowę . Cała operacja zajęła mi ok. 20 minut . Jestem zadowolony .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.