Dziś znowu zaglądam do sklepu motoryzacyjnego przy ul. Hoża 6 ( największego w Otwocku ) - firmy EHA-POL , a przedmiotem zakupu ma być komplet tarcz i klocków hamulcowych do drugiego naszego auta - Fiata Punto . Przed sklepem nie ma gdzie zaparkować , ale to problem wielu polskich miast .Rażą natomiast te dziury w chodniku i powyrywane płyty - robi to wrażenie , jakby dopiero wczoraj zakończyło się bombardowanie . . . Wchodzę . Podobnie jak wczoraj - kilku kilientów przy ladzie .W głebi kilku sprzedawców .Podchodzę do jednego z nich .Robi wrażenie bardzo zajętego - nie zwraca na mnie uwagi .Czekam .Sprzedawca sobie gdzieś poszedł - więc ustawiam się w kolejkę . Po kilku minutach ( dziś obsługuje mnie inny sprzedawca , niż wczoraj ) - pada pytanie - słucham ? Wyjaśniem , że chodzi o komplet tarcz hamulcowych i klocków do Punto . Sprzedawca otwiera jaką książkę ( katalog ? ) i zerka do komputera .W końcu oświadcza - mogą być takie ( nazwy firmy nie pamietam , ale pierwszy raz słyszę o takiej firmie - bez wątpienia chińskie ) .Odpowiadam , że chciałbym coś bardziej uznanej firmy ( np. Brembo , TRW , Lucas itp. ) .Nie ma - pada odpowiedź . Sprzedawca dodaje przy tym , że oferowany przez niego produkt - to to samo , co Brembo , tylko w innym opakowamiu .No , nie - myślę - świadomie wprowadza mnie w błąd . Część kupujących ( kobiety zwłaszcza ) zupełnie się na tym nie zna - i chyba na to liczy mój sprzedawca .Upieram się dalej przy Brembo , lub TRW .Sprzedawca przestaje być grzeczny i chlodno rzuca - to tylko na zamówienie .Ile potrwa takie zamówienie i ile to będzie kosztowało ? - pytam . Sprzedawca szuka w komputerze - wkrótce oświadcza - za 2 dni i wymienia sumę niemal dwukrotnie wyższą , niż polecany przez niego produkt . Rezygnuję . Powtórnie w ciągu dwóch dni rezygnuję z usług tego sklepu . Razi poziom obsługi , wmawianie klientom oczywistej nieprawdy, lekceważenie klienta i kompetemcje personelu .
Dziś znowu zaglądam do sklepu motoryzacyjnego przy ul. Hoża 6 ( największego w Otwocku ) - firmy EHA-POL , a przedmiotem zakupu ma być komplet tarcz i klocków hamulcowych do drugiego naszego auta - Fiata Punto . Przed sklepem nie ma gdzie zaparkować , ale to problem wielu polskich miast .Rażą natomiast te dziury w chodniku i powyrywane płyty - robi to wrażenie , jakby dopiero wczoraj zakończyło się bombardowanie . . . Wchodzę . Podobnie jak wczoraj - kilku kilientów przy ladzie .W głebi kilku sprzedawców .Podchodzę do jednego z nich .Robi wrażenie bardzo zajętego - nie zwraca na mnie uwagi .Czekam .Sprzedawca sobie gdzieś poszedł - więc ustawiam się w kolejkę . Po kilku minutach ( dziś obsługuje mnie inny sprzedawca , niż wczoraj ) - pada pytanie - słucham ? Wyjaśniem , że chodzi o komplet tarcz hamulcowych i klocków do Punto . Sprzedawca otwiera jaką książkę ( katalog ? ) i zerka do komputera .W końcu oświadcza - mogą być takie ( nazwy firmy nie pamietam , ale pierwszy raz słyszę o takiej firmie - bez wątpienia chińskie ) .Odpowiadam , że chciałbym coś bardziej uznanej firmy ( np. Brembo , TRW , Lucas itp. ) .Nie ma - pada odpowiedź . Sprzedawca dodaje przy tym , że oferowany przez niego produkt - to to samo , co Brembo , tylko w innym opakowamiu .No , nie - myślę - świadomie wprowadza mnie w błąd . Część kupujących ( kobiety zwłaszcza ) zupełnie się na tym nie zna - i chyba na to liczy mój sprzedawca .Upieram się dalej przy Brembo , lub TRW .Sprzedawca przestaje być grzeczny i chlodno rzuca - to tylko na zamówienie .Ile potrwa takie zamówienie i ile to będzie kosztowało ? - pytam . Sprzedawca szuka w komputerze - wkrótce oświadcza - za 2 dni i wymienia sumę niemal dwukrotnie wyższą , niż polecany przez niego produkt . Rezygnuję . Powtórnie w ciągu dwóch dni rezygnuję z usług tego sklepu . Razi poziom obsługi , wmawianie klientom oczywistej nieprawdy, lekceważenie klienta i kompetemcje personelu .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.