W przerwie w pracy udałem się do pobliskiej cukierni Elite przy ulicy 3 Maja 48 w Poznaniu. Byłem trzeci w kolejce, a klientów obsługiwały dwie panie. Obsługa szła sprawnie, toteż czekałem nie więcej jak dwie minuty. Pracownica przywitała mnie słowami "dzień dobry, w czym mogę pomóc". Poprosiłem o ciastka francuskie. Spytałem także, który z kilku rodzajów sernika jest lekki i nie za słodki. Kobieta wskazała na jeden z nich, poprosiłem zatem niewielki kawałek. Muszę podkreślić, iż pracownice tej cukierni są niezwykle uprzejme i uśmiechnięte. Istnieje również możliwość płacenia kartą powyżej 10 złotych.
Wczoraj wieczorem udałem się na kolację do restauracji Sphinx w Poznaniu przy ulicy Święty Marcin. Do wyboru były stoliki zarówno w środku lokalu, jak i w ogródku przed nim. Ze względu na chłodny wieczór zdecydowaliśmy się zająć miejsce w środku. Po wejściu przechodzący kelner przywitał nas zwrotem "dzień dobry". Udaliśmy się do wolnego stolika na końcu sali, jednak po chwili jeden z kelnerów uprzedził nas, że ta część jest wyłączona z użytkowania (prawie połowa całej sali obsługi!). Usiedliśmy zatem w innym miejscu. Już po chwili pojawił się kelner z menu, a gdy zastanawialiśmy się nad wyborem potraw, kelner ten doniósł podkładki i sztućce. Po złożeniu zamówienia na jego realizację czekaliśmy kilka minut - wtedy na stole pojawiły się pierwsze, mniej "skomplikowane" dania, jak sałatka. Kelner był bardzo uprzejmy, posiadał identyfikator z imieniem, jak również był zaznajomiony z ofertą menu. Po skończonej konsumpcji uprzejmie spytał, czy podać coś jeszcze i zasugerował wybór deseru. Podziękowałem i poprosiłem o rachunek. Transakcja kartą przebiegła bezproblemowo. Jedynymi mankamentami wizyty w tej restauracji były twarde frytki i sytuacja z przeproszeniem nas i prośbą o zajęcie innego miejsca.
Dziękujemy za przekazanie obserwacji dotyczącej wizyty w restauracji Sphinx. Zadowolony Gość to cel naszego działania, dlatego jest nam niezmiernie miło, że docenia Pan jakość usług świadczonych przez naszą restaurację. Codziennie dokładamy wszelkich starań, by zagwarantować naszym Gościom pyszne danie, profesjonalną obsługę oraz niepowtarzalny klimat podczas wizyt w naszych restauracjach. Serdecznie zapraszamy do sieci restauracji Sphinx i liczymy, że kolejna wizyta pozostawi same miłe wspomnienia. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.
Z miłą chęcią...
Z miłą chęcią i apetytem powróciłem do baru Tylko u nas. Lokal jest co prawda mały, jednocześnie może tam siedzieć około 20 osób, często tworzy się tam kolejka i bywa duszno, to jednak w zupełności rekompensują to podawane dania. Jest to kuchnia "domowa" - mizeria, schabowy, pieczeń itp. Ceny przystępne - za mały schabowy z ziemniakami i surówkami zapłacimy 15 zł., a porcje są naprawdę obfite. Właścicielka, która obsługuje gości jest bardzo miła, zawsze uśmiechnięta i co ciekawe - pamiętająca większość bywalców. Bo kto raz tam zje, będzie wracał! Dużą część klienteli stanowią osoby pracujące w pobliżu, biorące dania na wynos (jest taka możliwość). Czas oczekiwania na dania wynosi - w zależności od ilości zamówień - od 7 do 15 minut. Dania są zawsze świeże, mięso niemrożone, tak więc wszelkie drobne minusy, jak wielkość lokalu, stają się w zupełności nieistotnymi.
Udałem się na służbowy lunch do restauracji tajskiej Fast Wok. Zajęliśmy stolik na zewnątrz lokalu mieszczącego się w Pasażu Apollo. Już po chwili pojawiła się kelnerka, witając nas uśmiechem i słowami "dzień dobry" wręczyła nam menu. Po około 4-5 minutach wróciła, by spytać, czy już może przyjąć zamówienie. Po jego złożeniu czekaliśmy na realizację nie dłużej niż 8 minut. Potrawy podane zostały w bardzo schludny sposób, naczynia były czyste, sztućce i pałeczki podane zostały w serwetkach na osobnym talerzyku. Kilka minut po skończonym posiłku kelnerka dyskretnie sprzątnęła ze stołu pytając, czy podać jeszcze menu. Kelnerka była bardzo miła, uprzejma, ubrana w czysty służbowy fartuch. Ceny w restauracji są przystępne, zaś na koniec bez problemu zapłaciliśmy kartą.
Ogródek letni klubu Shark jako nieliczny nie posiada opłotowania, dzięki czemu wydaje się bardziej otwarty i przyjazny. Mimo dużej rotacji gości stoliki były czyste i równo ustawione, a kelnerki na bieżąco sprzątały popielniczki i śmieci.Po minucie od zajęcia miejsca, podeszła kelnerka wręczając menu. Bardzo miła, posiadała służbowy strój. Nie umiała udzielić informacji na kilka pytań, jednak starała się uzupełnić tę wiedzę pytając inne koleżanki. Samo menu zawierało dużo propozycji napojów, deserów. Czas pomiędzy złożeniem zamówienia a jego realizacją nie przekroczył pięciu minut. Kelnerka poproszona o dodatkową szklankę, przyniosła ją bardzo szybko.
Pracownica działu farmaceutycznego podeszła i uprzejmie spytała, czy nie pomóc mi w poszukiwaniu produktu, a także jakiego produktu poszukuję. Gdy powiedziałem, przeprosiła na moment i oddaliła się celem sprawdzenia w systemie dostępności produktu. Następnie wskazała produkt na odpowiedniej półce i podała mi go do ręki, pytając, czy w czymś jeszcze może pomóc. Pracownica ta posiadała biały kitel oraz przypięty w widocznym miejscu identyfikator z imieniem i nazwiskiem.Czas oczekiwania do kasy wyniósł około 6 minut, w kolejce oczekiwały dwie osoby. Kasjer był uprzejmy, spytał o posiadanie karty lojalnościowej, jak również zaproponował produkty z aktualnej gazetki promocyjnej. Na koniec zapytał, czy życzę sobie torbę foliową.Sklep ten posiada bogaty asortyment, a stan czystości i dostępności produktów na półkach jest wysoce zadowalający.
Poproszona o pomoc w znalezieniu produktu pracownica sklepu odprowadziła mnie do odpowiedniej półki i wskazała życzliwie poszukiwany produkt. Posiadała czysty strój, jak i identyfikator z danymi. Była uprzejma i uśmiechnięta.Towar na półkach ułożony był równo i schludnie. Czystość sklepu, w tym podłóg, na wysokim poziomie.W kolejce do kasy oczekiwała jedna osoba, jedna była w trakcie płacenia. Czas oczekiwania na obsłużenie nie przekroczył 3 minut. Kasjerka posiadała przypięty w widocznym miejscu identyfikator. Zaproponowała również dokupienie torby foliowej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.