Bardzo dobrze. Stacje Orlen wprowadzają możliwość samodzielnej płatności za paliwo - zapewne przyspieszy to obsługę, ale gdy sam spróbowałem, nie udało mi się zapłacić. Pracownicy tworzą miłą atmosferę na tej stacji. W ofercie oprócz kaw jest także czekolada, a lista produktów, które pracownicy mogą podać na ciepło jest bardzo długa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Obsługa jest moim zdaniem przeciętna - niczym się nie wyróżnia ani na plus, ani na minus. Na stacjach są sklepy Carrefour, w których ceny są niższe, niż w innych stacjach. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na stacjach BP zawsze panuje miła atmosfera - pracownicy są przyjaźnie nastawieni do klientów. Rzadko jednak przy dystrybutorach ktoś oferuje pomoc. Oferta stacji ma elementy, które odróżniają ją od konkurencji, np. możliwość wyboru mieszanki kawy, czy jednego z trzech rodzajów mleka, a do zapiekanek oferują np. szczypiorek od firmy gratis. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.