Polo to market w którym nikt nie przejmuje się klientem, panuje tu bałagan - brakuje towaru na regałach- nie jest donoszony, podłoga wygląda jak by nigdy nie widziała maszyny do mycia. Przy kasie zawsze jest zbyt dużo klientów dopiero po interwencji otwierana jest następna kasa. Zawsze brakuje koszyków. Na stanowisku mięsnym jest zbyt mało obsługi lecz jest bardzo miła i zawsze jest aktywna sprzedaż.
Jeden z dwóch marketów w Krzyżu - czysty, obsługa miła i życzliwie nastawiona do klientów bez problemu wskaże poszukiwany asortyment.Oferty cenowe wyraźnie umiejscowione. Nieco gorzej wygląda obsługa przy kasie gdyż są zbyt długie kolejki i zbyt wolno trwa obsługa klienta. Taśma na której kładziemy zakupy nie jest czysta. Aktywna sprzedaż ok - polecają tygodnik kropka oraz reklamówkę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.