Opinie użytkownika (4)

Dość często zaglądam...
Dość często zaglądam do kawiarni Tchibo i wiem że zwykle obsługa jest tam bardzo miła. Jednak podczas mojej ostatniej wizyty w tym lokalu ich ocena spadła. Na wejściu do sklepu nie zostałem przywitany, rozumiem nie wszystkich da się powitać, jednak przy podejściu do kasy i składaniu zamówienia zawsze klientów witano, tu nie.. Sklep był uporządkowany, przy produktach widniały ceny. Kawa jest tu w dość normalnych cenach - niewygórowanych i jest bardzo dobra. Obsługa odpowiednio ubrana. Gdy zamówiłem kawę za którą zapłaciłem kartą, pani ekspedientka nie wydała mi paragonu lecz zgniotła go od razu i wyrzuciła do kosza. Podczas obsługi ekspedientka prowadziła rozmowę z drugą panią. Mimo wszystko poprosiłem o swój paragon, ta lekko oburzona ale też zawstydzona wyciągnęła go z kosza, rozprostowała i przeprosiła. Jednak sytuacja ta mnie mocno zraziła..

Paweł_1457

21.02.2012

Tchibo

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (1)
11.11.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za informację, jaką otrzymaliśmy od Pana na temat sytuacji, która miała miejsce w Sklepie Tchibo w CH Bonarka City Center w Krakowie, w dniu 17.02.2012 r. Ze swej strony pragniemy zapewnić Pana, że jest nam z tego powodu przykro i chcielibyśmy przeprosić Pana za zaistniała sytuację. Chcielibyśmy poinformować Pana, że bardzo dbamy, aby nasz klient otrzymywał to, co najlepsze i jego zadowolenie jest dla nas najważniejsze, dlatego też wnikliwie analizujemy informacje otrzymywane od konsumentów, co pozwala nam jeszcze bardziej doskonalić oferowane przez nas produkty i usługi. Pana uwaga zgłoszona do naszej firmy jest dla nas bardzo cenna i została uwzględniona w procesie ciągłego doskonalenia oferowanych przez nas usług. Liczymy, że zechce Pan w dalszym ciągu korzystać z oferowanych przez nas usług i produktów. Zapraszamy Pana serdecznie do odwiedzenia sklepów Tchibo. Pozdrawiamy. Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
Do wejścia do...
Do wejścia do tego lokalu zachęciło mnie ciekawe logo baru i sama chęć spróbowania burgera sporządzonego inaczej niż w znanych komercyjnych fast-foodach. Lokal jest dość mały, ale bardzo fajnie urządzony. W menu do wyboru ok. 12 rodzajów burgera, ale każdy o wyjątkowym składzie. Burgery mieszczą się w cenie 14 - 18zł. W czasie oczekiwania na danie, można poczytać gazety. Sam burger wyśmienity, nie do porównania ze znanymi mi wcześniej. Atmosfera miejsca również bardzo fajna, obsługa miła. Polecam wszystkim fanom burgerów.

Paweł_1457

18.01.2012

Love Krove

Placówka

Kraków, Józefa 8

Nie zgadzam się (8)
W Media Markt...
W Media Markt zainteresowany byłem zakupem konkretnego modelu telefonu komórkowego pewnej marki. Przeglądając wystawę telefonów sklepu nie dostrzegłem pożądanego przeze mnie. Z prośbą o pomoc zgłosiłem się do nieopodal stojącego pracownika. Ten bez problemu odnalazł interesujący mnie model w oddzielnej gablocie - za szybką. Jednak gdy próbowałem się upewnić czy model ten ma wykonany ekran ze z danego tworzywa, pracownik nerwowo zaczął szukać informacji na opakowaniu produktu, po czym następnie skrytykował innego pracownika tego stoiska o zabranie kartki z informacją o produkcie - w tym również o cenie. Pracownik zaoferował mi inny model, o którym opowiedział bardzo dużo.Następnie przeprosił i powiedział, że za chwilę postara się odnaleźć informacje o tamtym modelu, lecz ja stwierdziłem że rozglądnę się jeszcze po innych sklepach.

Paweł_1457

16.12.2011

Media Markt

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 67

Nie zgadzam się (1)
W piątek 9...
W piątek 9 grudnia pracownik firmy kurierskiej UPS dostarczył mi zamawianą przesyłkę. Kurier był bardzo kulturalny i schludnie ubrany. Paczka dostarczona bez żadnych uszkodzeń w bardzo szybkim tempie od zamówienia( następnego dnia). Ceny usług UPS były mniej więcej wyrównane z innymi firmami kurierskimi. UPS pozwalało mi internetowo sprawdzać gdzie się paczka znajduje a nawet zmienić opcje dostawy w trakcie jej wykonywania (przesunięcie w czasie).

Paweł_1457

16.12.2011

UPS

Placówka

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi