Opinie użytkownika (2)

W poszukiwaniu nowego...
W poszukiwaniu nowego swetra wybrałem się razem z żoną do Galerii Czarnowskiej.Mieści się tam kilkanaście butików więc jest w czym wybierać.Na pierwszym piętrze weszliśmy do jednego z nich.Czekaliśmy dłuższą chwilę na podejście ekspedientki,która zajeta była rozmowa z koleżanką z sąsiedniego butiku.W końcu podeszła do nas,z bardzo marsową miną i zapytała czy może w czymś pomóc.Poprosiliśmy o pokazanie swetra ,który był na manekinie.Dziewczyna nie podała nam go od razu,tylko zaczęła zachwalać jakieś inne sweterki,które leżały na półce.Ponowiliśmy więc prośbę,że chodzi nam o tamten model.Podeszła więc do manekina i opornie zaczęła go zdejmować.Podała go tak jakby łaskę jakąś robiła.Przymierzyłem,ale był troszkę za ciasny i nie czułem się w nim najlepiej.Pani ekspedientka twierdziła że jest mi w nim super.Spytałem czy nie ma większych rozmiarów.Natychmiast stwierdziła,że na pewno nie ma,nie sprawdzając nawet.Spytała tylko czy go biorę czy nie.Znów mówiła o jakiś innych,ale ja już nie miałem ochoty na inne.Na koniec była bardzo miła i nawet zapraszała ponownie.Jedyne co mi się tam podobało to to,że był to bardzo ładny sklep i panował w nim porządek,a obsługa marna.Typowo wystrojona i wymalowana lala,która rozminęła sie z powołaniem.

Paweł_134

15.11.2009

lasota

Placówka

Kielce, galeria czarnowska kielce

Nie zgadzam się (9)
Po zatankowaniu samochodu...
Po zatankowaniu samochodu udałem się do sklepu w celu zapłaty za paliwo. Zaraz po wejściu do sklepu pracownik stacji z uśmiechem na twarzy powiedział: "Dzień dobry, zapraszam do kasy". Następnie pani która mnie obsługiwała spytała: "Czy życzę sobie fakturę?". Odpowiedziałem nie: wystarczy paragon. Od razu po mojej odpowiedzi zaproponowano mi napój na drogę. Po zapłaceniu i otrzymaniu paragonu pracownik stacji pożegnał mnie słowami: " Dziękuję, zapraszam ponownie ". Podczas obsługi zauważyłem, że pani która mnie obsługiwała nie posiadała identyfikatora. Przed sklepem zauważyłem dużo leżących liści,co przy pogodzie jaka wtedy panowała, a mianowicie padał deszcz, stwarzało to możliwość poślizgnięcia się. Jakość obsługi klienta oceniam na +4, ponieważ pracownik stacji był od samego początku miły i uprzejmy, obsługa przebiegała sprawnie. Zostałem miło przywitany i pożegnany. Jedynym minusem który obniża o jeden punkt moją notę to fakt nie sprzątnięcia zalegających liści sprzed wejścia, a także brak identyfikatora.

Paweł_134

17.10.2008

BLISKA

Placówka

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi