Opinia użytkownika: Paweł_134
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Po zatankowaniu samochodu udałem się do sklepu w celu zapłaty za paliwo. Zaraz po wejściu do sklepu pracownik stacji z uśmiechem na twarzy powiedział: "Dzień dobry, zapraszam do kasy". Następnie pani która mnie obsługiwała spytała: "Czy życzę sobie fakturę?". Odpowiedziałem nie: wystarczy paragon. Od razu po mojej odpowiedzi zaproponowano mi napój na drogę. Po zapłaceniu i otrzymaniu paragonu pracownik stacji pożegnał mnie słowami: " Dziękuję, zapraszam ponownie ". Podczas obsługi zauważyłem, że pani która mnie obsługiwała nie posiadała identyfikatora. Przed sklepem zauważyłem dużo leżących liści,co przy pogodzie jaka wtedy panowała, a mianowicie padał deszcz, stwarzało to możliwość poślizgnięcia się. Jakość obsługi klienta oceniam na +4, ponieważ pracownik stacji był od samego początku miły i uprzejmy, obsługa przebiegała sprawnie. Zostałem miło przywitany i pożegnany. Jedynym minusem który obniża o jeden punkt moją notę to fakt nie sprzątnięcia zalegających liści sprzed wejścia, a także brak identyfikatora.