Opinie użytkownika (1)

Poszedłem do w/w...
Poszedłem do w/w banku z małżonką celem podpytania o kredyt preferencyjny. Po wejściu do banku zastałem 6 osób czekających na rozmowę z Panią zajmującą się obsługą klienta. Na trzy możliwe miejsca do obsługi klienta czynne było tylko jedno więc trwało to dość długo. Podszedłem więc do Pani obsługującej klienta i zapytałem się gdzie mogę uzyskać informację na temat kredytów preferencyjnych. Pani odpowiedziała mi, że mam poczekać na swoją kolej i nie udzieliła mi odpowiedzi na moje pytanie. Poczekałem więc z żoną na naszą kolej ok 40 min. Po krótkiej rozmowie Pani skierowała mnie do innego miejsca w banku (mogła by to powiedzieć znaczniej szybciej nie musiałbym czekać na to 40 min). Następnie podszedłem do wyznaczonego miejsca przez Panią z obsługi klienta, poczekałem kilka minut i przyszłą bardzo miłą kobieta. Następne chwile w banku były bardzo miłe (szybka i sprawna obsługa oraz jasne wytłumaczenie sprawy). Pierwsza część wizyty w banku była bardzo nie miłym doświadczeniem, ale druga część znacznie poprawiła mó wizerunek o danej placówce.

Paweł_1191

06.10.2010

Pekao SA

Placówka

Grudziądz, ul. Chełmińska 68

Nie zgadzam się (8)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi