Poszedłem do w/w banku z małżonką celem podpytania o kredyt preferencyjny. Po wejściu do banku zastałem 6 osób czekających na rozmowę z Panią zajmującą się obsługą klienta. Na trzy możliwe miejsca do obsługi klienta czynne było tylko jedno więc trwało to dość długo. Podszedłem więc do Pani obsługującej klienta i zapytałem się gdzie mogę uzyskać informację na temat kredytów preferencyjnych. Pani odpowiedziała mi, że mam poczekać na swoją kolej i nie udzieliła mi odpowiedzi na moje pytanie. Poczekałem więc z żoną na naszą kolej ok 40 min. Po krótkiej rozmowie Pani skierowała mnie do innego miejsca w banku (mogła by to powiedzieć znaczniej szybciej nie musiałbym czekać na to 40 min). Następnie podszedłem do wyznaczonego miejsca przez Panią z obsługi klienta, poczekałem kilka minut i przyszłą bardzo miłą kobieta. Następne chwile w banku były bardzo miłe (szybka i sprawna obsługa oraz jasne wytłumaczenie sprawy). Pierwsza część wizyty w banku była bardzo nie miłym doświadczeniem, ale druga część znacznie poprawiła mó wizerunek o danej placówce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.