Opinie użytkownika (4)

Infolinia i całą...
Infolinia i całą tą firmą to masakra. Na połączenie trzeba czekać zawsze ponad 20 minut a i tak ciężko o jakąkolwiek wiążącą ofertę nformacje. Do tego ciągłe zmiany programów. Koniec umowy i nigdy więcej.

Paweł Rocki

26.10.2024
Nie zgadzam się (0)
Dziękuję za pomoc.
Dziękuję za pomoc.

Paweł Rocki

02.10.2024

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
02.10.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Bardzo fajna Strefa...
Bardzo fajna Strefa Klienta. Prosta i lekka aplikacja.

Paweł Rocki

16.09.2024

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
16.09.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Dziękuję za pomoc....
Dziękuję za pomoc. Polecam obsługę telefoniczną. Konsultant wyjaśnił mi zawiłości umowy. Teraz wszystko jest dla mnie jasne. Niedawno przedłużyłem umowę na kolejny rok. Konsultant zaproponował mi dodatkowo netflix na co się zgodziłem. Dziękuję jeszcze raz.

Paweł Rocki

25.06.2024

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
25.06.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi