Pojechałam do placówki banku, ponieważ kilka dni wcześniej założyłam konto, niestety nie mogłam z niego korzystać przez internet.W placówce był obsługiwany jeden klient. Pani, która była wolna wstała,zaprosiła mnie z uśmiechem do swojego stanowiska.Wysłuchała problemu, poprosiła o dokumenty i podanie potrzebnych danych.Sprawdziła w systemie konto,szybko znalazła błąd, jedna funkcja nie została aktywowana.Wyjaśniła co się stało,naprawiła błąd.Pracownice ubrane adekwatnie do miejsca pracy,schludnie,czysto.Miejsca pracy czyste,dokumenty ułożone.Załatwiłam sprawę w maks.10min.Placówka czysta i przytulna.
Stacja czysta, zadbana,dobrze wyposażona. Pracownicy ubrani w uniformy, uprzejmi, uśmiechnięci.Pan S. K. obsłużył mnie szybko, udzielił informacji na temat punktów,podał komplet wydruków z kartą. Ubrany w wyprasowaną koszulę, ogolony.Na zmianie z kobietą i mężczyzną, którzy układali towar na półkach.Sympatyczna atmosfera i kulturalne zachowanie wszystkich
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.