Opinie użytkownika (2)

Badano jakość obsługi...
Badano jakość obsługi przy kasie.Obsługa skrupulatna lecz bez większego entuzjazmu. Pani nieuprzejmie odczytywała kody kreskowe z worków gładzi. Nie udzieliła informacji na temat czy można odliczać takie materiały od podatku. Bez względu czy to wie czy nie- powinna zareagować na pytanie klienta.

Paulina_20

14.09.2008

Castorama

Placówka

Głogów, Ks. Józefa Poniatowskiego 12

Nie zgadzam się (19)
Kontakt z firmą...
Kontakt z firmą polegał na obserwacji pracowników kas fiskalnych. Jakość obsługi oceniam na dostateczny. Pracownik wykonywał swoje czynności w tempie bardzo wolnym wręcz ignorującym ustawiającą się kolejkę. Miejsce pracy nieprzygotowane:po kolejna reklamówkę schodził z krzesła co znowu spowalniało pracę.Inny kasjer stwierdził:nie chce mi się szukać tych kodów i krzyczał przez pół sklepu do innego aby ten je mu podał.Ponadto żadnego: proszę,dziękuję.

Paulina_20

23.08.2008

Carrefour

Placówka

Sanok, Traugutta 78

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi