Badano jakość obsługi przy kasie.Obsługa skrupulatna lecz bez większego entuzjazmu. Pani nieuprzejmie odczytywała kody kreskowe z worków gładzi. Nie udzieliła informacji na temat czy można odliczać takie materiały od podatku. Bez względu czy to wie czy nie- powinna zareagować na pytanie klienta.
Kontakt z firmą polegał na obserwacji pracowników kas fiskalnych. Jakość obsługi oceniam na dostateczny. Pracownik wykonywał swoje czynności w tempie bardzo wolnym wręcz ignorującym ustawiającą się kolejkę. Miejsce pracy nieprzygotowane:po kolejna reklamówkę schodził z krzesła co znowu spowalniało pracę.Inny kasjer stwierdził:nie chce mi się szukać tych kodów i krzyczał przez pół sklepu do innego aby ten je mu podał.Ponadto żadnego: proszę,dziękuję.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.