Z okazji urodzin mamy, chciałam jej sprawić w postaci Vouchera do Spa. Wyszukałam odpowiedni hotel w internecie i postanowiłam zadzwonić. Pani z recepcji udzieliła mi najistotniejszych informacji odnośnie oferty i możliwości zakupu. Na maila, którego jej podałam przesłała przebieg i ustalenia rozmowy z propozycją konkretnej oferty. Zdecydowałam się na zakup, jednak trochę zwlekałam z ostateczną decyzją, jednocześnie na stronie hotelu pojawiła się informacja, iż oferta trochę się zmieniała. Postanowiłam zadzwonić i dopytać o szczegóły. Równiez w tym przypadku zostałam fachowo potraktowana, Pani po raz kolejny przygotowała mi ofertę z lekkimi modyfikacjami. Uiściłam opłatę na konto i poprosiłam o przesłanie zaproszenia na wskazany adres pocztowy. Zakup został potwierdzony, a Voucher dotarł w zadowalającym terminie. Teraz czas na opinię mamy odnosnie jakości usług hotelu.
Potrzebowałam odpowiedniego koloru fluidu. Ekspedientka na początku zapytała o stan skóry i jej charakterystykę. Następnie wykonała badanie odpowiednim urządzeniem (proponowanym przez sklep) określające odcień skóry. Za pomocą urządzenia mogła dobrać kilka odpowiednich produktów, które uprzednio mi opisała (właściwości, cena, zastosowanie). Sprzedawca był na tyle rzetelny, że bez wahania zdecydowałam się na zakup.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.