W dniach 22- 23.03.2015r. około godz. 15 odwiedziłam Hotel- Restaurację Bulwar w Sokołowie Podlaskim. Teren przed hotelem był czysty, nie budził zastrzeżeń. Wchodząc do środka hotelu, bez problemu odnalazłam recepcję. Pracownica recepcji przywitała mnie, po czym przydzieliła pokój, o który poprosiłam. Czystość w hotelu była zachowana, na każdym z pięter hotelu. Pokój znajdował się na drugim piętrze i był klarownie oznaczony, dzięki czemu szybko udało mi się go zlokalizować. W pokoju panował porządek, jednak wchodząc do łazienki poczułam nieprzyjemny zapach, uchodzący z odpływu muszli klozetowej oraz brodzika. Wieczorem około godziny 19:30 udałam się do hotelowej restauracji na kolację. Spędziłam 3 minuty przy ladzie, w oczekiwaniu na pracownika i złożenie zamówienia. Gdy zamówienie zostało złożone, udałam się do stolika. Czas oczekiwania na posiłek- 18 minut. Zupa była jedynie lekko ciepła, kotlet i frytki zbyt mocno wysmażone.
W dniu 09.04.2015r. o godz. 17:15 odwiedziłam stację paliw Orlen w Łosicach. Teren zewnętrzny przy stacji nie budził zastrzeżeń. Gdy podjechałam pod jedno ze stanowisk z dystrybutorem paliwa, od razu pojawił się przy mnie jeden z pracowników. Przywitał się, był uprzejmy, po czym zaoferował pomoc przy dystrybutorze. W momencie kiedy pracownik wlewał paliwo zgodnie z moimi wskazówkami (benzyna za 50PLN), udałam się do kasy. Pracownik stojący przy kasie również przywitał mnie i z uśmiechem zaprosił do kasy. Kasjer podał kwotę do zapłaty, po czym wprowadził do systemu płatność kartą. Cała obsługa odbyła się bardzo sprawnie i w miłej atmosferze. Po zrealizowanej transakcji otrzymałam paragon wraz z kartą oraz zaproszenie do ponownej wizyty. Łączny czas trwania obsługi to 3:57. Jestem bardzo zadowolona z obsługi na tej stacji, nie zgłaszam żadnych zastrzeżeń.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.