Opinie użytkownika (1)

Sytuacja ze stycznia.Na...
Sytuacja ze stycznia.Na gwiazdkę zakupiłam dla dzieci grę elektroniczną Zabić Ducha.Zakupu dokonywałam w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy i wydawało mi się że trafiłam okazję ponieważ z powodu lekko podniszczonego opakowania gra była przeceniona z 149 zł na 119.Grę kupiłam 22 grudnia 2014,nie sprawdzałam jej przed wigilią.W Wigilię dzieci odpakowały grę i okazało się że nie jest to tylko podniszczone opakowanie ale uszkodzony pistolet bez którego nie da się grą bawić.Zaraz po świętach 27 grudnia udałam się do Empiku ale tym razem do Inowrocławia gdyż tam mam bliżej wiedziałam że jest to sieć sklepów ale jednocześnie trochę się obawiałam czy reklamacja zostanie uwzględniona głownie ze względu na ten podniszczony kartonik.Pani,która mnie obsługiwała okazała się niezwykle kompetentna,szybko i bezproblemowo przyjęła reklamację,szczegółowo opisała wcześniejszą transakcję,nie robiła żadnych problemów.Kazała zgłosić się po dwóch tygodniach ale ponieważ reklamacja została rozpatrzona szybciej zadzwoniła do mnie z informacją aby się zgłosić po nową grę.Byłam bardzo zadowolona z jakości usług w Empiku.

Paulina_1634

23.03.2015

empik

Placówka

Inowrocław, Wojska Polskiego 16

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi