Długi czas oczekiwania na zauważenie klienta, ok. 15 minut przy małej liczbie gości, być może spowodowane tym, że każdy z pracowników odpowiedzialny jest za inny rejon kawiarni. Niejednokrotnie próbowałam zasygnalizować pracownikowi chęć złożenia zamówienia, jednakże bez skutku. Dopiero po czasie zjawił się kelner, aby przyjąć zamówienie. Cechował się dużą kulturą osobistą, zaproponował deser z oferty promocyjnej. Zamówiona kawa dobrej jakości, ładnie podana z ciasteczkiem. Osobno 2 rodzaje cukru do wyboru (biały i trzcinowy). Kelner kilkakrotnie przychodził i pytał, czy wszystko w porządku. Cena kaw nie za wysoka, co jest dodatkowym plusem tego miejsca. Cena deserów za wysoka.
Dnia 12.03.2015 udałam się z reklamacją do sklepu Sinsay w centrum handlowym Renoma. Wchodząc do sklepu można było zauważyć duży porządek, pracownicy schludnie ubrani, zajęci byli układaniem towaru. Podeszłam do kasy, czas oczekiwania aż ktoś zwórci na mnie swoją uwagę wynosił ok. 1 minuty. Pracownik przyszedł do mnie, przywitał się i zapytał w czym może pomóc. Po poinformowaniu go o reklamacji, poprosił o kierownika sklepu. Kierownik sklepu również przywitał się, wysłuchał mojej opinii na temat wady towaru, przedstawił 3 rozwiązania dotyczące reklamacji: 1) Wymiana towaru na nowy za cenę rzeczy reklamowanej 2) Zwrot pieniędzy na kartę podarunkową 3) Spisanie protokołu i czekanie na odpowiedź producenta. Wybrałam opcję numer 2. Zostałam bardzo profesjonalnie obsłużona przez kierownika sklepu. Nie napotkały mnie żadne problemy ani nieprzyjemnności, proces reklamacji został zakończony sukcesem. Serdecznie polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.