Opinia użytkownika: Paulina_1627
Dotycząca firmy: Sinsay
Treść opinii: Dnia 12.03.2015 udałam się z reklamacją do sklepu Sinsay w centrum handlowym Renoma. Wchodząc do sklepu można było zauważyć duży porządek, pracownicy schludnie ubrani, zajęci byli układaniem towaru. Podeszłam do kasy, czas oczekiwania aż ktoś zwórci na mnie swoją uwagę wynosił ok. 1 minuty. Pracownik przyszedł do mnie, przywitał się i zapytał w czym może pomóc. Po poinformowaniu go o reklamacji, poprosił o kierownika sklepu. Kierownik sklepu również przywitał się, wysłuchał mojej opinii na temat wady towaru, przedstawił 3 rozwiązania dotyczące reklamacji: 1) Wymiana towaru na nowy za cenę rzeczy reklamowanej 2) Zwrot pieniędzy na kartę podarunkową 3) Spisanie protokołu i czekanie na odpowiedź producenta. Wybrałam opcję numer 2. Zostałam bardzo profesjonalnie obsłużona przez kierownika sklepu. Nie napotkały mnie żadne problemy ani nieprzyjemnności, proces reklamacji został zakończony sukcesem. Serdecznie polecam.