Kupiłam zegarek za 1192zł, po 5 miesiącach przetarł się bok koperty i bransoletka , oczywiście zegarek zareklamowałam ,otrzymałam od sklepu wiadomości SMS że to nie są wady a ślady użytkowania, zaproponowano mi naprawę zegarka na mój koszt w kwocie 450zl ,szok i niedowierzanie jak firma która się nazywa firma szanuje klientów , istne bzdury , kupujemy coś za tyle pieniędzy żeby trzymać w pudełku ,sprzedają zegarek za ponad tysiąc złotych i tak naprawdę nie ma żadnej gwarancji, istny koszmar , kontakt z sklepem jak i obsługa klienta jest na równie niskim poziomie jak oferowane produkty za wybujałą cenę ,, mam 3 zegarki z tego sklepu a ten był ostatnim moim zakupem ,więcej w tym sklepie nie kupię NIC ,oczywiście sprawa zajmie się RZPK.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.