Sytuacja dotyczy całej seri kontaktu z bankiem poprzez m-linię, drogą pocztową i mailową w celu reklamacji pewnej usługi, chodzi o rozwiązanie umowy o korzystanie z karty kredytowej. Bank przesłał informację o rozwiązaniu umowy po czym po 4 miesiącach od tego momentu pobrał opłatę roczną za korzystanie z w/w karty. Wszelkie próby reklamacji tego faktu spotkały się z odmową zwrotu pobranej opłaty rocznej.
Witam,
trudno jest nam odnieść się do sprawy reklamacji pobranej opłaty, ponieważ nie znamy wszystkich danych związanych ze sprawą. Jednakże, praktyką banku jest, iż po rozwiązaniu umowy, bank nie pobiera opłaty za użytkowanie karty - nawet, jeśli opłata miałaby się naliczyć w okresie wypowiedzenia karty. Jeśli zaś opłata została pobrana, z zasady zostaje ona zwrócona Klientowi. Opisywany przypadek jest więc zdarzeniem, które - zgodnie z obowiązującymi normami - nie powinno się wydarzyć. Jednak aby konkretnie odnieść się do sytuacji, konieczna jest znajomość indywidualnych uwarunkowań, jakie mogły mieć miejsce. Proszę o kontakt e-mailowy: Kinga.Wojciechowska@mbank.pl
Pozdrawiam
Kinga Wojciechowska
mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.