Chciałem zasięgnąć porady dotyczącej golarek brown. Po pierwsze po grzecznym zapytaniu czy ktoś może mi pomóc w biurze obsługi usłyszałem że proszę czekać na swoją kolej a dziwne nie było nikogo wokół mnie, próbowałem zaczepić kogoś z personelu na sklepie ale dziwnym trafem nie było nikogo akurat z tego działu. Zero zainteresowania. Wyszedłem
praktycznie nigdy nie ma gazetek handlowych przy biurze obsługi klienta dużo lepiej spaceruje się z gazetką z której można wybrać jakąś promocję dlatego raczej udaję się do konkurencyjnych hipermarketów, w lecie jest w realu bardzo gorąco chyba oszczędzają na klimatyzacji, na kasach najczęściej tymczasowy personel który jest niedoświadczony i zawsze jest z czymś problem
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.