Opinie użytkownika (2)

Przy przywitaniu, pani...
Przy przywitaniu, pani z obsługi nie wykazywała większego zainteresowania moją osobą, sam musiałem zacząć rozmowę, nie zapytała mnie w czym może pomóc. Przy tłumaczeniu mojej sprawy (pytania związane z kredytami), Pani z obsługi nie była zainteresowana mną, patrzyła w okno, ziewała, tak jakby w ogóle mną się nie interesowała. Bardzo trudno było uzyskać jakiekolwiek informacje, pani nie trudziła się, aby mi wytłumaczyć spraw których nie rozumiałem. Niestety, przy wchodzeniu nie usłyszałem nawet dowidzenia... A podobno "tak powinno być w każdym banku". Niestety placówkę tą muszę ocenić bardzo nisko, ponieważ nie uzyskałem interesujących mnie informacji. Co prawda pani była dobrze przygotowana, ale nie kwapiła się aby mi te informacje podać w przystępny sposób, o kulturze osobistej nie wspominając (ziewanie przy rozmowie, patrzenie w bok)

Patryk_16

16.10.2008

Credit Agricole

Placówka

Tarnowskie Góry, Krakowska 3

Nie zgadzam się (27)
Po wejściu do...
Po wejściu do banku, Panie przywitały mnie z uśmiechem na twarzy. Pani z obsługi klienta profesjonalnie i w bardzo przystępny sposób opisała mi ofertę banku (dokładnie ofertę kart kredytowych). Otrzymałem odpowiedź na każde pytanie, które co ważne, nie irytowały i nie przeszkadzały obsłudze. Pod koniec Pani dałam mi wszystkie potrzebne materiały w formie papierowej, po czym podziękowałem i odszedłem. Obsługa w tym banku była bardzo profesjonalna i uprzejma.

Patryk_16

16.10.2008

Bank Millennium

Placówka

Tarnowskie Góry, Krakowska 23

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi