Przy przywitaniu, pani z obsługi nie wykazywała większego zainteresowania moją osobą, sam musiałem zacząć rozmowę, nie zapytała mnie w czym może pomóc. Przy tłumaczeniu mojej sprawy (pytania związane z kredytami), Pani z obsługi nie była zainteresowana mną, patrzyła w okno, ziewała, tak jakby w ogóle mną się nie interesowała. Bardzo trudno było uzyskać jakiekolwiek informacje, pani nie trudziła się, aby mi wytłumaczyć spraw których nie rozumiałem. Niestety, przy wchodzeniu nie usłyszałem nawet dowidzenia... A podobno "tak powinno być w każdym banku". Niestety placówkę tą muszę ocenić bardzo nisko, ponieważ nie uzyskałem interesujących mnie informacji. Co prawda pani była dobrze przygotowana, ale nie kwapiła się aby mi te informacje podać w przystępny sposób, o kulturze osobistej nie wspominając (ziewanie przy rozmowie, patrzenie w bok)
Po wejściu do banku, Panie przywitały mnie z uśmiechem na twarzy. Pani z obsługi klienta profesjonalnie i w bardzo przystępny sposób opisała mi ofertę banku (dokładnie ofertę kart kredytowych). Otrzymałem odpowiedź na każde pytanie, które co ważne, nie irytowały i nie przeszkadzały obsłudze. Pod koniec Pani dałam mi wszystkie potrzebne materiały w formie papierowej, po czym podziękowałem i odszedłem. Obsługa w tym banku była bardzo profesjonalna i uprzejma.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.