Niestety, moje doświadczenie z Kauflandem nie było satysfakcjonujące. Choć oferta jest szeroka, jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Dodatkowo, organizacja przestrzeni w sklepie mogłaby być lepsza, co utrudnia poruszanie się po sklepie. Mam nadzieję, że w przyszłości uda się poprawić te aspekty.
Byłem dzisiaj w salonie sprzedaży Plus i muszę przyznać, że moje doświadczenie było bardzo pozytywne. Obsługa była profesjonalna i pomocna, a pracownicy z chęcią odpowiedzieli na wszystkie moje pytania. Przy podpisaniu umowy zaproponowano mi nowy telefon, co okazało się być świetnym rozwiązaniem. Dodatkowo, zaoferowano mi atrakcyjną ofertę na abonament z większą ilością internetu, co zdecydowanie spełnia moje oczekiwania. Czułem się komfortowo i doceniam, że cała procedura przebiegła sprawnie i bez żadnych problemów. Na pewno wrócę w przyszłości.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.