Bardzo wysoka jakość obsługi, personel bardzo dobrze zna ofertę i z zaangażowaniem potrafi doradzić w wyborze obuwia, zgodnie z najnowszymi trendami. W tym sklepie czuję się przyjaźnie, pracownicy szukają kontaktu z klientem, uśmiechają się, inicjują kontakt. Obsługa jest przyjazna i pomocna oraz sprawna, zwroty są przyjmowane bezproblemowo. Atmosfera jak w domu.
Rewelacyjna jakość obsługi. Personel zainteresowany klientem, dbający o zadowolenie i komfort klienta. Podczas konsumpcji personel podchodzi i pyta o wrażenia smakowe, nawiązuje swobodne i naturalne relacje z klientami. Personel bardzo dobrze zna ofertę, potrafi aktywnie doradzić, proponuje korzystne dla klienta promocje i sprawnie realizuje zamówienia. Wygląd kawiarni kameralny, klimatyczny, bardzo zadbany. Sama jakość wyrobów- bez wad, raj dla podniebienia.
Lokal oferujący bardzo wysoką jakość jedzenia. Obsługa klienta słaba, począwszy od kelnerki ubranej w dresy w Minionki (!), zapraszanie rodziny z niemowlętami i unoszący się zapach pieluch w powietrzu. Lokal poza rewelacyjną kuchnią skutecznie zniechęca klienta do odwiedzin ledowym ultrafioletowym wystrojem, brakiem standardów obsługi. Personel powinien przejść gruntowne szkolenie od A do Z. Czas oczekiwania na zamówienie oraz znajomość oferty przez personel i wysokość cen- zadowalająca
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.