Super. Itaka na najlepsze ceny i najwiecej kierunów wakacyjnych - nie ma w Polsce lepszego biura ! Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Fatalnie. Infolinia Wizzair to jedna wielka pomyłka - naciąganie na kase, dzwonienie za minute po 5 zl - nie da sie nic załtawić a pracownice tego przewonika mozna okreslić tylko jedym słowem które opisuje płeć żeńską najwierniejszego przyjaciela człowieka :) wiecie co mam na mysli - prawda ? Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. do czynienia mialam z pracownikiem call center - jak na LOT - okazało się, że sprawę rezerwacji załatwił bardoz szybko i kompetentnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Stacja BP, do której często przyjeżdzam samochodem. Jest czysto, schludnie, nie ma kolejek. Polecam bardzo zakup czegoś do picia i do zjedzenia - bo osoby obsługujące są bardzo miłe. Do tego pomogą wyrobić kartę lojalnosciową, zawsze zapytają o punkty, informują o promocjach. Jedym słowem : jest OK.
Wydaje się, że wszystko w porządku - ale jak to zwykle bywa - najważniejsze są szczegóły. Pani na stoisku mięsnym obsługuje jednego klienta. Następnie udaje się do stoiska z serami - mimo, że jest kolejka - układa sery. Pani na kasie - widząc, że jest druga koleżanka, wstaje i idzie pogadać z kolejną koleżanką. Przydałaby się tam chyba bardziej dyscyplinująca kadra kierownicza.... a jak chcesz zapłacić np. blikiem - to panika na kasie jest ogromna :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.